Xilinx eller @ ltera?

D

Dora

Guest
Hej venner,

Formentlig er det en kedelig spørgsmål til dette forum, men jeg er wandaring hvis jeg er nødt til at vælge Xilinx eller @ ltera som en FPGA manifacturer.

Funktionen under bekymring for mig er:

1.Pris
2.Fleksibilitet
3.DSP Biblioteker
4.Forbindelse med Mathworks' Simulink
5.Simpelt hardware udviklingsværktøjer

Tak for din tid!
Dora

Jeg tror, det er bedre Xilin.
Sandsynligvis dig ret targert er Spartan II eller III FPGA.
Farvel.
G:

Jeg tror, at du bør Alteral chip fordi det er meget billigt og Alteal Comp.støtte fri mange værktøj.Softwaren deverlope af Alteral også er meget enklere end Xilinx.If du har flere betingelser, kan du vælge Xilinx chip

Hej Dora,

Jeg bruger Xilinx FPGA's (XC4000, Spartan II og Virtex II) for over
6 år, og jeg havde ikke nogen problemer (hastighed, pris ...) med dem.

Så jeg ville vælge Xilinx igen.

Begge Xilinx og @ ltera har alle funktioner, som du viser.Så du kan vælge en af dem eller begge dele.Men Xilinx er let billigere.

Dora,

Hvis jeg var dig, jeg har valgt et tredje leverandør, og lad den store to bekæmpe hinanden med funktioner.Så får du det bedste tilbud på prisen, støtte osv.

Hilsen,

L

Jeg mener, at @ Itera værktøjer mere nemt og brugervenligt.
Seneste chips har høj ydeevne (Stratix II)
og en lav pris (nyeste Cyclone II - ikke er i produktion endnu)

Ok gentlemem,

Så vidt jeg undestand så mange mennesker som meget prefferencies.

Men det
er godt, at begge selskaber har alle de fieatures jeg har nævnt!

Så det synes valget er ikke så vigtigt

Dora

Dora wrote:

Ok gentlemem,Så vidt jeg undestand så mange mennesker som meget prefferencies.Men det er godt, at begge selskaber har alle de fieatures jeg har nævnt!Så det synes valget er ikke så vigtigtDora

lige tjekke ud, hvis støtte er availbale lokalt eller meget tæt på u.Det ville være en stjæle

ashish

godt for nogle ansøgning Xilinx er god, og for andre sin @ ltera.Jeg har brugt @ ltera udstyr til nogle CDMA projekt, hvor jeg følte nogle mangler på Alter.Så sine op til ansøgningen.
Til mit gæt, at man ønsker at have en FPGA bord med multidimention ansøgning om, at sagen u bør ignorere den pris ting og koncentrere sig om fleksibilitet.Hvis dens så jeg anbefale Xilinx

Mangler på @ ltera?

Shoaib kan du være mere konkret?
Sandsynligvis disse oplysninger er vigtige for mig.

Kan du beskrive dine problemer med @ ltera for
Deres CDMA projektet.Kender du for sikker på, at Xilinx er bedre i denne henseende?

tak!
Dora

Også om Link til Matlab,

Er der en person med stor erfaring med det?

Kan han sammenligne @ ltera dsp Builder med de tilsvarende xilinx værktøj.
Hvordan modelsim link som mathworks øjeblikket announce kan passe med disse værktøjer?

Kan nogen beskrive proceduren for at bevæge sig i design fra Matlab til FPGA og hvis posible bedes nogle vurdering på det.

Min nuværende undestandings er, at der i simulink der er nogle prækompileret FPGA primitiver som har visse Simulink adfærd.Du kan bruge det og så bare samle simulink diagram ved hjælp af dette primitiver og havn for visse FPGA.

Er på markedet, nogle mere fleksibelt værktøj til generering af VHDL-kode direkte fra enhver simulink model?Tak!
Dora

Om link til Matlab.
Kan nogen kender det der er ac-kode til rådighed for hurtig simulering.
Tak
Gandalf

Som både r førende leverandører, som nogle organ nævnt u nødt til at se, hvilke faktorer der r i ur hånd, ligesom

1) loacl støtte
2) web støtte for (i gennemsnit umiddelbare reaktion)
3) god dokumentation
4) kendskab til de værktøjer,

I Europa, Xilinx anvendelse mere bredt end @ ltera
I Asien, Det er @ ltera

Jeg har det samme problem:
Jeg
har for at skabe et design i simulink, men bruger @ ltera DSP bygherre eller Xilinx System generator.Jeg ved ikke, hvilket bord jeg
vil bruge.
Hvad er den bedste værktøjskasse?
Og så
har jeg til at oversætte simulink model på vhdl.Det
er muligt?Jeg
vil få en god vhdl?Hilsen

Indtil nu tror jeg, at Xilinx er førende på markedet med den højeste markedsandel "pris og mængde"

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back