D
danya
Guest
Hej alle, kan nogen foreslå nogle tutorials om ZigBee basics, hvordan man kan danne et netværk, hvordan du konfigurerer et netværk osv. bedes du foreslå nogle gode tutorials for en nybegynder. Regards Danya
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jeg tror ikke, det er virkelig en løsning i dette tilfælde. Som dabby21 oplyst, at det er et klasseværelse projekt, og læreren har dikteret den enhed, der skal anvendes, MRF24J40MA.Også, vil jeg anbefale overvejer CC2520 i stedet af mange årsager.
BigDogved den måde sir bigdogguru, fortalte vores lærer os, at vi skulle anvendt ZigBee med MRF24J40MA som tranceivers, specielt er vi på koordinatorens side, fordi dette projekt blev opdelt i to som et team.
hi sir bigdogguru, været Ive studere alle de datablade og funktioner, som du har givet mig, sin været god indtil videre, men jeg har svært ved at forstå, hvordan man opsætte mikro controller, ZigBee og tranceivers til at kommunikere, mener jeg, hvor vil jeg sætte mit program for koordinator, slutbrugeren og router, hvor kan jeg finde mac-adresser på slutbrugeren, og hvordan man konfigurerer dem, youve fået mig demoer om dem, men kan du hjælpe mig til at pege ud af, hvor vil være at gå for at indsætte redigere og konfigurere sådanne ting? så har vi haft planer om at gøre en brandalarm termisk og røg sensor i et hus community for eksempel, og jeg kan ikke forstå, hvordan det vil gå igennem det, med ADC konverteringer osv. Jeg håber du får mig sir bigdogguru tak på forhånd. [/ QUOTE ] Sure. Har du nogen kode, du har udviklet for koordinatoren, som du kan zip og uploade? Jeg vil forsøge at vise dig, hvordan du setup kommunikation mellem enheder på et mesh-netværk. BigDog