ZigBee Begynder Pls Hjælp

har vi ikke i kontakt endnu i at udvikle koder, var på scenen for at vide det, desværre, langsomt, men vi, min gruppe, har en smule idé om, hvordan ZigBee værker, men så snart vi udviklet koder vedrørende zigbees, informere syg du sir og forhåbentlig, youll guide os alle gennem ud.
venligst gøre det. Er du ved hjælp af Hi-Tech C Compiler eller Microchip C18?
ive været at undersøge for LM35 simuleringer på pic18f4620, da vi ændre det billede, at vi skal bruge på vores projekt. ive læse nogle af de emner derude og været understading det meste af det. ive downloades fragnance simulering på proteuse, prøv det og var blevet en succes. han fik koderne, men det var i. ASM og. bas. jeg kan ikke forstå. ASM men da im ikke godt i forsamlingen, men var at komme ud et punkt på. bas. og jeg er ved at udvikle en kode lige nu til simulering af LM35 til pic18f4620 og output data på lysdioder.
Jeg antager, at du kommer til at transmittere den temperatur, ved hjælp af ZigBee netværk. Her er en PIC-18F Series LM35 projekt ved hjælp af C: LM35 Temperaturføler med PIC Microcontroller. [/URL] Ovenstående eksempel skal tage sig af LM35 grænsefladen detaljer. BigDog

hej sir bigdogguru, tak for linket youve delte. Vi vil inkludere dette på vores projekt og ja, vil vi overføre temperaturmålinger ved hjælp af ZigBee-netværk, for nu vi er ved at udvikle en prototype PIC DEM z, forhåbentlig kan vi lave en prototype PIC DEM z med succes, og om kildekoden, jeg tror, ​​vi kan gøre en i morgen eller den næste dag, da vores gruppe besluttede at afslutte prototype ASAP, så vi kan teste det, sir, demoen youve givet mig på koordinator demo, hvad det gøre? er det samme på den standard demo af PICDEM Z, der var blevet købt fra mikro-chip? eller det er noget andet med det? indtil da sir.

hi sir! min første gode nyheder til vores projekt! og fremskridt! Ive succes simulere LM35 til pic18f4620 til LCD sir! basere på det link du har givet mig! tak sir! alvorligt, stor tak, til da!

er det samme på den standard demo af PICDEM Z, der var blevet købt fra mikro-chip?
Ja, det er det samme. Der er faktisk flere demoer i de vedhæftede filer jeg sendt tidligt. De gennemfører en koordinator, Router og End Device. Hvordan er dit projekt skrider frem? Hvilke områder har du stadig brug for hjælp? BigDog

hej sir, ja, for LM35 simuleringer, har vi ikke noget problem da vi har programmet og skematiske, senere syg købe komponenter og teste det på breadboard. for det store problem,. kommunikationen mellem koordinatoren, router og slutbruger Jeg finder det svært at spore de ZigBee demoer program, du har givet mig sir, undskyld for at være langsom til at lære. forårsage im også håndterer simuleringen for lm35, da det var en succes, måske kan jeg nu sætte fokus på ZigBee skabelon, men ikke kildekoden endnu, næste uge burde vi udrette tre ting, ZigBee skabelon, fotosensor / photoresistor for røgdetektorer og lm35 interface. nu im arbejder på ZigBee skabelon. sir, kan du lære mig, hvordan ZigBee-koordinator kommunikere med routeren og slutbruger vice versa? så jeg kan gøre det som en reference på vores program.thank du sir.

Jeg kom også på tværs af dette dokument, der kan komme i handy for dit projekt: [url = "http://www.waset.org/journals/ijece/v3/v3-12-112.pdf"] Design, Udvikling & Implementering af En temperaturføler ved hjælp af Zigbee Concepts [/URL] BigDog

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Indlæg tilføjes 02:48 ---------- Forrige Stillingen blev ved 02:35 ----------</span></span>
Kan du pakke din aktuelle projekt kode og uploade den, så jeg kan tage et kig?

Check disse links ... [Url = http://homepage.uab.edu/cdiamond/How% 20Zigbee% 20Works.htm] Hvordan ZigBee Works [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back