B
bigdogguru
Guest
venligst gøre det. Er du ved hjælp af Hi-Tech C Compiler eller Microchip C18?har vi ikke i kontakt endnu i at udvikle koder, var på scenen for at vide det, desværre, langsomt, men vi, min gruppe, har en smule idé om, hvordan ZigBee værker, men så snart vi udviklet koder vedrørende zigbees, informere syg du sir og forhåbentlig, youll guide os alle gennem ud.
Jeg antager, at du kommer til at transmittere den temperatur, ved hjælp af ZigBee netværk. Her er en PIC-18F Series LM35 projekt ved hjælp af C: LM35 Temperaturføler med PIC Microcontroller. [/URL] Ovenstående eksempel skal tage sig af LM35 grænsefladen detaljer. BigDogive været at undersøge for LM35 simuleringer på pic18f4620, da vi ændre det billede, at vi skal bruge på vores projekt. ive læse nogle af de emner derude og været understading det meste af det. ive downloades fragnance simulering på proteuse, prøv det og var blevet en succes. han fik koderne, men det var i. ASM og. bas. jeg kan ikke forstå. ASM men da im ikke godt i forsamlingen, men var at komme ud et punkt på. bas. og jeg er ved at udvikle en kode lige nu til simulering af LM35 til pic18f4620 og output data på lysdioder.