1500W Inverter Fuld Schematics og PCB

C

cae20452

Guest
Jeg giver dig skemaet for 12v til 220v 1500W Swith mode Inverter Fuld Schematics & printet U kan bruge dette til at oprette Output bølge er ændret Sin.

Har du prøvet det på fuld effekt? Hvad er din (målt) effektivitet? Også hvad er din lavt input grænse rejse? Er det 10V? Hvis du har en fuld kredsløb beskrivelse, kan du sende det?

Hej CAE. Har du nogen oplysninger om transformeren? Hvordan man opbygger det? Materialer? Tak S.

Hej Det er meget simpelt, der kan i stand til at forstå begrebet 6,5 / a (tværsnitsareal af kerne) du fik omdrejninger / volt eksempel type 43X2 tommer spil derefter 2X2 = 4, 6,5 / 4 = 1,625 er den omdrejninger pr volt du har brug for 110 / 60 then179 tur i primær 98 igen i den sekundære bare henvise nuværende kobber SWG datablad, hvis du ønsker mere dunk regel min mail id india_kitcha@yahoo.co.in Hilsen

Jeg gik en meget billigere version. 200 watt.
Her er kredsløb Inverter 300W
300w.thumbnail.jpeg
---- -------------------------------------------------- - http://www.elecfree.com/electronic/inverter-12v-to-220v-300w-by-ne5552n3055/

Hvor mange AMP trafo vil jeg nødt til at køre dette på 500W?

[Quote = shahidali55] Hvor mange AMP trafo vil jeg nødt til at køre dette på 500W? [/Quote] En firkantet bølge inverter med almindelige transistorer er omkring 80% effektiv. Så for 500W output input fra batteriet, og gennem transformeren er 600W der er 50A ved 12V.

Hvordan man kan modulere sinusbølge på disse vekselrettere?

Mest simple invertere har et firkantet bølge output. En modificeret sinus-bølge er bare en kvadrat-bølge med et skridt i det, så sit højdepunkt spændingen er næsten det samme som en sinus-bølge. En sinus-bølge inverter er langt mere kompliceret, fordi den bruger puls-bredde-modulation på en høj frekvens til at gøre en bølgeform med mange trin i det da en simpel LC filter glatter det i en sinus-bølge. Klasse-D audio forstærkere har en lignende kredsløb. Udgangen mosfets'ne kontakten helt til og fra for at undgå strømforbruget.

Jeg må sige Meget godt design. Hvis du giver Blokdiagram nogle sone det vil hjælpe mere. Ser frem til din Replay.

Jeg har brug for at vide hvordan man kan konvertere fm til vekselstrøm? og til at styre frekvens på 50-60 Hz

[Quote = imrannajeeb] Jeg har brug for at vide hvordan man kan konvertere fm i ac? [/Quote] En spændingstransformeren kredsløb konverterer DC til AC.
og for at kontrollere frekvensen på 50-60 Hz
Den oscillator i en inverter kredsløb kan have sin frekvens justeret for 50Hz eller 60Hz.

hvilken software blev brugt til den skematiske & print design?

hvad is14060 hvis det er en microcontroler så hvor er kode og hvordan jeg kan få koden

Har brug for alle skemaer af DA1500 på én side til at forstå skemaer på dette websted er på 4 ark, men ark 1,2,3,4 er ikke nævnt på hvert ark, så det er defficult at faloow op bedes du give en blokdiagram withh ark numre Tak for handling

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back