Z
ziaulislam
Guest
cae20452 Hej. Var er U Plz besvare spørgsmål. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 9 minutter: [/color] [/size] Her er en komplet inverter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Audioguru, hvorfor du ikke komme op med et godt design for en sinusbølge inverter, der ikke er begrænset til 1500 watt output? i henhold til dine indlæg, du synes at vide alt ting om emnet. PS min gamle omfangsrig 4kW med en PIC og hjemmelavet R2R netværk som sinusbølge generator og de enorme 12 til 220 transformer arbejder i 5 år nonstop. vedligeholdelsesfrie undtagelse af en udskiftning af batterier.
Jeg taler ikke om en inverter til at køre min elektriske barbermaskine, når jeg er camping, er der behov i hele verden for høj effekt invertere, og det er hvad denne tråd handler om. Kom nu og tage den udfordring, vise os, hvad du kan gøre.
Jeg synes, det er Protel
Du behøver ikke give mening. Jeg tror, du mener "transformer-mindre" (som ikke bruger en transformer). En transformer bruges i en inverter til stepup AC spænding. Jeg har aldrig set en inverter, der ikke anvender en transformer. Gamle vekselrettere brugt en 50Hz eller 60Hz transformer, der var enorm, tunge og dyre. Moderne frekvensomformere bruge et kredsløb, der producerer en høj frekvens derefter sin transformer er lille, let og billig.audioguru! har brug for en blok diagram over transformer mindre inverter.
Jeg mener højfrekvent lette vægt transformer inverter, [COLOR = "Silver"] [size = 1] --- ------- Post tilføjes 10:12 ---------- Forrige post var på 10:09 ----------[/SIZE] [/color]Du behøver ikke give mening. Jeg tror, du mener "transformer-mindre" (som ikke bruger en transformer). En transformer bruges i en inverter til stepup AC spænding. Jeg har aldrig set en inverter, der ikke anvender en transformer. Gamle vekselrettere brugt en 50Hz eller 60Hz transformer, der var enorm, tunge og dyre. Moderne frekvensomformere bruge et kredsløb, der producerer en høj frekvens derefter sin transformer er lille, let og billig.
Jeg mener højfrekvent lette vægt transformer inverter,:.-DDu behøver ikke give mening. Jeg tror, du mener "transformer-mindre" (som ikke bruger en transformer). En transformer bruges i en inverter til stepup AC spænding. Jeg har aldrig set en inverter, der ikke anvender en transformer. Gamle vekselrettere brugt en 50Hz eller 60Hz transformer, der var enorm, tunge og dyre. Moderne frekvensomformere bruge et kredsløb, der producerer en høj frekvens derefter sin transformer er lille, let og billig
Nej spidsspaending en 220V AC sinus-bølge er 311V så produktionen af DC-til-DC konverter, skal en lidt mere end 311V. Udgangen mosfets'ne skal også have denne højere spænding.DC til DC konverter .... output 250V dc kan vendes i 220 V AC med puls bredde modulation (PWM) oscillator kredsløb.