1500W Inverter Fuld Schematics og PCB

cae20452 Hej. Var er U Plz besvare spørgsmål. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 9 minutter: [/color] [/size] Her er en komplet inverter

Audioguru, hvorfor du ikke komme op med et godt design for en sinusbølge inverter, der ikke er begrænset til 1500 watt output? i henhold til dine indlæg, du synes at vide alt ting om emnet. PS min gamle omfangsrig 4kW med en PIC og hjemmelavet R2R netværk som sinusbølge generator og de enorme 12 til 220 transformer arbejder i 5 år nonstop. vedligeholdelsesfrie undtagelse af en udskiftning af batterier.

[Quote = chrismicro] Audioguru, hvorfor du ikke komme op med et godt design for en sinusbølge inverter, der ikke er begrænset til 1500 watt output? i henhold til dine indlæg, du synes at vide alt ting om emnet. [/quote] Hvorfor skulle jeg designe en inverter? Jeg har aldrig behøvet en inverter, fordi min elektricitet er pålidelig og jeg aldrig gå væk for ikke-civilisation til lejren, fisk, jagt eller lede efter guld. En moderne kinesisk sinus-bølge inverter er tilgængelig overalt efter en lav pris. Mange nye biler kommer med en moderne frekvensomformer.

[Quote = Audioguru] [quote = chrismicro] Audioguru, hvorfor du ikke komme op med et godt design for en sinusbølge inverter, der ikke er begrænset til 1500 watt output? i henhold til dine indlæg, du synes at vide alt ting om emnet. [/quote] Hvorfor skulle jeg designe en inverter? Jeg har aldrig behøvet en inverter, fordi min elektricitet er pålidelig og jeg aldrig gå væk for ikke-civilisation til lejren, fisk, jagt eller lede efter guld. En moderne kinesisk sinus-bølge inverter er tilgængelig overalt efter en lav pris. Mange nye biler kommer med en moderne inverter. [/Quote]
Jeg taler ikke om en inverter til at køre min elektriske barbermaskine, når jeg er camping, er der behov i hele verden for høj effekt invertere, og det er hvad denne tråd handler om. Kom nu og tage den udfordring, vise os, hvad du kan gøre.

Wow dette kredsløb ser godt ud. Men pcb, du sender, er ikke af vores arbejde. hvis du virkelig wana hjælp så u bør sende originalkilden pcb lignende, som du har lavet i PCAD af proteous enhver anden software

[Quote = khawarsiddiq] Wow dette kredsløb ser godt ud. Men pcb, du sender, er ikke af vores arbejde. hvis du virkelig wana hjælp så u bør sende originalkilden pcb lignende, som du har lavet i PCAD af proteous enhver anden software [/quote] Me too, hjælp mig oprindelsen pcb-fil original (Protel eller OrCAD). Tak!

IAM forsøger at lavet en 500W 12vdc/230vac ren sinuskurve inverter med puls bredde modulation, jeg ønsker diagram, PCB layout og detaljeret discription om dette kan du nogen hjælpe mig

kondensator, s (C54, C55) værdi viser, at det er inverter fra 12V DC til 110 volt ac.And Irf250 kan ikke skifte 220 DC (. for at skifte 220dc, transistor IRF460 er egnet). Hvis sekundær af transformeren er 110volts (AC) efter broen rectifire fm volt burde være, 160 (uden belastning)

audioguru! har brug for en blok diagram over transformer mindre inverter.

audioguru! har brug for en blok diagram over transformer mindre inverter.
Du behøver ikke give mening. Jeg tror, du mener "transformer-mindre" (som ikke bruger en transformer). En transformer bruges i en inverter til stepup AC spænding. Jeg har aldrig set en inverter, der ikke anvender en transformer. Gamle vekselrettere brugt en 50Hz eller 60Hz transformer, der var enorm, tunge og dyre. Moderne frekvensomformere bruge et kredsløb, der producerer en høj frekvens derefter sin transformer er lille, let og billig.

Næsten 18 batterier på 12 volt kræves for transformer mindre inverter.all batterier bør conect i series.almost 216v dc.one kan vendes fm 216 volt i ac med h-bro inverter kredsløb. Spændingstransformeren bruges i bil, båd mv, der er designet med 12 volt batteri. 12V DC inverter kredsløb genererer 220VAC om secondery vindingen transformer.these 220VAC konvertere i fm volt med hurtig bedring dioder og kondensatorer. Nu DC volt er ca 270vdc.one kan se h-bro inverter kredsløb here.it består af 4 IGBT eller FETs.

Du behøver ikke give mening. Jeg tror, du mener "transformer-mindre" (som ikke bruger en transformer). En transformer bruges i en inverter til stepup AC spænding. Jeg har aldrig set en inverter, der ikke anvender en transformer. Gamle vekselrettere brugt en 50Hz eller 60Hz transformer, der var enorm, tunge og dyre. Moderne frekvensomformere bruge et kredsløb, der producerer en høj frekvens derefter sin transformer er lille, let og billig.
Jeg mener højfrekvent lette vægt transformer inverter, [COLOR = "Silver"] [size = 1] --- ------- Post tilføjes 10:12 ---------- Forrige post var på 10:09 ----------[/SIZE] [/color]
Du behøver ikke give mening. Jeg tror, du mener "transformer-mindre" (som ikke bruger en transformer). En transformer bruges i en inverter til stepup AC spænding. Jeg har aldrig set en inverter, der ikke anvender en transformer. Gamle vekselrettere brugt en 50Hz eller 60Hz transformer, der var enorm, tunge og dyre. Moderne frekvensomformere bruge et kredsløb, der producerer en høj frekvens derefter sin transformer er lille, let og billig
Jeg mener højfrekvent lette vægt transformer inverter,:.-D

Hej Amjad, Vil du vide, hvordan man laver en højfrekvent kraftig transformer? Kan du købe sine ferritkerne i dit land? Hvad bølge-form figur vil du have på outputtet af din inverter? Sinus-bølge, modificeret sinus-bølge eller kvadrat-bølge? Du bør forsøge at lave din egen blokdiagram. Der er to måder at gøre banen: 1) Gør det modulerede PWM signal på batterispændingen derefter intensivere sin spænding med transformator. 2) Brug en simpel højfrekvent strøm oscillator derefter bruge transformeren til stepup sin spænding. Derefter afhjælpe og filtrere AC til at gøre en høj DC spænding. DC spænding beføjelser en høj spænding moduleret PWM kredsløb.

Hvis ferritkerne ikke er disponible på markedet kan man ændre gamle snoede af computer, s strømforsyning transformer (højfrekvent ferritkerne). En letvægts inverter næsten består af DC til DC converter.i betyde 12 eller 24 volt dc input og 250 fm ud sat. ud sættes 250V dc kan vendes i 220 V AC med puls bredde modulation (PWM) oscillator kredsløb. i begge sider pwm chip TL494 eller SG3525 (ofte bruger i computerens strømforsyning) kan bruge. I 12 eller 24V side IRF1404 og ved 250 V DC IRF460, IRF840. IRF1404 kan tegne høj aktuel og har brug for køleprofil.

DC til DC konverter .... output 250V dc kan vendes i 220 V AC med puls bredde modulation (PWM) oscillator kredsløb.
Nej spidsspaending en 220V AC sinus-bølge er 311V så produktionen af DC-til-DC konverter, skal en lidt mere end 311V. Udgangen mosfets'ne skal også have denne højere spænding.

enhver hjælpsom redigér! (Arbejder stadig på denne ikke helt færdig) [url = http://images.elektroda.net/35_1288375159.png]
35_1288375159_thumb.png
[/url]

TRY til Tilføj nummer på alle 4 FETs LIGESOM Q1, Q2, Q3, Q4 ELLER FET1, FET2 ..... DETTE ER ANDEN FASE ønskede Power Inverter. Og kaldte H-BRIDGE OSCILLATOR CIRCUIT. Dette kredsløb består af to sæt af 4 FETs. HVER FET i begge ER conected i serie, DRIAN conected MED KILDE (OUT 1 OG OUT2). FOR 1000 Watt VI HAR BRUG FOR 4 FETs IRF460. Og 12 V side kan vi bruge 8 FETs IRF 1404. High Frequency TRANSFORMER (anvendes i computerens strømforsyning), kan kun give 250 watt. Det betyder at du skal bruge 4 TRANSFORMERS eller du kan bruge High Frequency TRANSFORER (Ferritkerne) af 21 "skærm, jeg tror, at dette kan give mere EFFEKT end PC strømforsyning.
52_1288382449_thumb.jpg
[/url] [/IMG]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back