89s52 program ved hjælp af seriel port

F

frigo

Guest
Please, jeg har brug for en AT89ISP Programmør Kabel pinout fordi pdf manual Atmel websted ikke er fuldstændige. Jeg bruger det med AT89S52. Tak Frigo

Jeg bruger PonyProg adapter og software til AT89S mikro. www.lancos.com / prog.html Adapter beskrevet på: AVR ISP (STK200/300) parallelport interface Bemærk venligst, at adapteren er AT89S kompatibel. Regards, 8O

hej jeg har brug for AT89 S 51, AT89 S 52 programmør at arbejde i Win XP/2000, bedes du introducere mig nogle links. Regards

Lad os prøve denne her. Du kan bruge dette schemetics som reference for at gøre kabel 89S8252 ISP og bruge AVRISP software. Jeg er allerede gjort det. http://chaokhun.kmitl.ac.th/ ~ kswichit / avr / avr.htm
isp1.gif

hej drwho78 Jeg bygger printet i SCH-fil af at89isp, og afprøvet den med @ tmel isp software i win xp men det virker ikke! Er der en måde at finde ISP programmør til Atmel at89? (Jeg så Ramesh svar efter at bygge det: :) () Hilsen

Jeg byggede kablet og testet det. Det virker med 89S53, 89LS53, 89LS52, osv. Den eneste ændring jeg lavede til skemaer var at erstatte de 100 ohm modstande med 68 Ohm modstande. Jeg fandt, at bruge 100 Ohm modstande ikke virker på alle pc'er. Også kablet virker uden komparator LM393. Kablet blev testet med den Atmel softwaren under Windows 98 og 2000. Jeg skal arbejde med XP.

Hej Amru Dit link er generelt, kan du give det direkte link til sine vigtigste placering. bye

: D Jeg bruger AEC ISP over winXP, så ... ja ... DET VIRKER! Men det er langsommere (jeg formoder, at winxp har mor begrænsninger i brugen af havnen, og det er grunden)

hej im en smule comfused im benytter den Atmel microcontroler at89s52 for ISP progremming og jeg har et problem conecting det til parall havnen i min computer, så vil det være godt at den Atmel interface, så hvis u kan høj mig hvordan man conect CPU til LPT syge være lykkelig tak amiram

Hej, jeg prøvede det to gange for at downloade den bløde Zenner ovennævnte fra AEC-site. To gange mislykkedes. Hvis der er nogen i stand til at skrive dette pice (omkring 60KB) her ville det være fantastisk. Filnavnet jeg mener er aec_isp.zip. Tak Robby

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back