89s52 program ved hjælp af seriel port

Jeg gjorde det i dag, det virker ikke. Tilslutninger synes ikke klart for mig. Også dens svært at få USB-chip, der anvendes.

[Quote = gamegurus] Jeg gjorde det i dag, virker det ikke. Tilslutninger synes ikke klart for mig. Også dens svært at få USB-chip, der anvendes. [/Quote] Jeg bruger Atmel 89S serie USB programmør med www.protosmart.co.uk og dens kølige hidtil ..

[Quote = gamegurus] Jeg gjorde det i dag, virker det ikke. Tilslutninger synes ikke klart for mig. Også dens svært at få USB-chip, der anvendes [/quote] u måske ønsker at prøve dette:. Ht * p: / / www.kmitl.ac.th/% 7Ekswichit/IspPgm30a/ISP-Pgm30a.html i undersøgte nogle hjemmesider og denne ene synes helt ok. Lad venligst være med sende mig et personligt svar email, hvis u havde afprøve dette kredsløb. Tak Min e-mail: tewweijie@yahoo.com

Jeg prøvede det liknk givet ved weijietew Dette programmør er let at bygge og virker fint. Jeg bruger det i flere måneder. Komme i kontakt med ham, vil du er færdig med det i en dag eller to. Raoof

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back