89s52 program ved hjælp af seriel port

Du bør se på i starten af denne tråd. Brug skemaer isp_C_v5.PDF, dette er den at89isp kabel med følgende navngivning ændringer: Kortlægning af benene er som følger: TCK -> SCK TDO -> miso TMS -> RST TDI -> Mosi De LPT tilslutninger er på side 2 i PDF-filen. Du ønsker måske at bruge 68 ohm i stedet for 100 Ohm modstande, hvis du ikke kan få det til at virke.

hej, jeg begynder at gøre det samme skematiske af Atmel om AT89S51 men jeg gjorde ikke få reply.so jeg forsøger at udelade 74LS244 som en buffer og forbind kablet fra LPT til mikro direkte. så skal du hjælpe mig og sende mig din anvendelig skematisk eller noter:? :? :? ::::::::

gør Atmel's Microcontroller ISP Software kan ikke arbejde i WindowsXP? Jeg kan ikke setup held, det fortæller mig, ikke kan registrere at89s52.dll, men på windows2000, kan det arbejde.

Hej til alle! Jeg har et problem med prg. kabel lavet af AEC sider og mine 89S52 processor. Mit system giver logisk "0" til RESET pin til normal funktion, men jeg er nødt til at tvinge 5 volt der for at gemme programmet i chippen. Men efter udførelsen programmeringen i softwaren, er der stadig "0" på RESET benet. Ligegyldigt hvilket OS jeg bruger (XP, Win 98). Kunne du hjælpe mig med dette? Tak for alle svar. Felixx (felixx@seznam.cz)

Hej alle, jeg har nogle oplysninger. For dem af u hjælp AEC_ISP fil og bruge kablet konfiguration, skal du være opmærksom på, at det ikke vil arbejde med alle kabler længere end 1,5 meter! Dette kan være meget subjektiv, men jeg har konstrueret 4 enheder af de nævnte ISP og tilslut den til forskellige pc, der kører på Windows XP. I første omgang virker det ikke, men min kollega fandt ud af, at efter at afkorte kablet til mindre end 2 meter (eller endog kortere), det virker ... Jeg tror, du kunne tilføje nogle slags buffer for at øge længden, men for doven til at arbejde på det. rgds, chicken_feet

Hej forum medlemmer, har jeg brugt AEC elektronik's AT89S ISP programmerings DOS-baseret software. Alt det behov er kun fem ledninger fra LPT-port til microcontroller at programmere den. Det gør ikke brug for nogen buffer ICs inbetween LPT-port og mikro-og ekstremt nemt at konstruere Tak for udviklerne af softwaren. Men betyder dette DOS baseret programmør ikke arbejde i winxp i min pc. Er der nogen vinduer baseret internetudbyder programmør til rådighed, som gør brug for nogen buffere og så enkle som AEC's programmør? Tak på forhånd. Rajesh.

Jeg bruger ISP-programmet fra url] http://chaokhun.kmitl.ac.th/ ~ kswichit/IspPgm30a/ISP-Pgm30a.html [/url] Det arbejde kan programmet ISP Atmel AVR og 8051 at89Sxxx i samme program. Men jeg bruger andre hardware. Den samme idé "buffer med aktiv lav kontrol havn". Jeg nogensinde bruger AEC V2 og V3. I hi speed cpu har nogle problemer. Og hvis du ønsker at indlæse en ny hex-fil. du skal indtaste filnavn. ISP-Pgm30a bruger kun klik på reload. Det nemt at udvikle programmet. I tilfælde at anvende AEC internetudbyder i 200/xp. Det skal bruge eksterne program til at åbne LPT kanal. sådan PortTalk fra http://www.beyondlogic.org/porttalk/porttalk.htm

[Quote = Janek123] Jeg fandt kredsløb og PCB til AT89ISP og et link til den er: h ** p: / / www.btc.pl/pdf/zl9prg.pdf ΩΩΩ: D ΩΩΩ [/quote] Hej Janek123, gør du bygge dette kredsløb? Sit arbejde?

Jeg har bygget dette programmør gives på nedenstående link. h ** p: / / www.kmitl.ac.th/ ~ kswichit/ISP-Pgm3v0/ISP-Pgm3v0.html programmøren kan ikke slette min chip nogle gange kan du hjælpe mig. ved den måde en nyere version af ISP prog er afgangstidspunkter på sitet navnet spiprog v3.7. tjekke det ud.

Om AT89ISP Cable, har jeg endnu et link h ** p: / / www.mytutorialcafe.com / Microcontroller% 20Programmer% 2089S51.htm Jeg vedhæfter den skematiske for det Brug ATMEL internetudbyder Software leveret af Atmel at programmere microcontroller

Den oprindelige Atmel skematiske på adressen h ** p: / / www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/isp_C_v5.PDF eksisterer ikke mere. Venligst kan nogen sende mig, at skematiske? tak

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back