Den bedste RF design bog?

RF design bog? meget omfattende, men hvis du ønsker at designe effektforstærker eller oscillator du kan bruge bogen til Gonzales på dette område. Det hjalp mig fix.

Helt enig med dig!
Som jeg fortalte dig, det er meget omfattende. Hvad er dit område. Fortæl os det, kan vi fortælle dig, hvilke bøger er bedre.

MI3, for Ultra Wide Band-signaler, så tjek dette ud: ultra wideband, signal og systemer i kommunikation engineering, ved Ghavami, Michael og Kohno. Jeg har det, hvis du vil, kan jeg uploade det nogle hvor! kan være her. Det er 5 Mb. Cheers.

T.Lee bog er frygtelig svært at forstå, medmindre du haft oplevelser. Men så igen, hvis du allerede vidste din stuffs så hvorfor skulle du bruge en bog alligevel. Jeg kan godt lide Razavi RF Microelectronic bog bedre, selvom det var uforsigtigt skrevet og det virker som om han skyndte at bogen ud for hurtigt. Han ignorerede en masse støj typer som Shot lyde og popcorn lyde. Samlet er det stadig acceptabelt.

Hej, Ifølge mig bogen "Microwave og RF Wireless System Design" er en meget god bog!

Thomas Lees RF CMOS IC design er bedst! Alteast for begyndere! Jeg kunne godt lide den bog meget og followd at bogen kun!

Enhver ved, hvordan man kan overføre data ved hjælp af RS232 port med Infarad? Ingen kabel bruges. For eksempel: Jeg allerede bygget en dot-matrix display projekt, som dataoverførsel fra RS232 port til dot-matrix display enhed med hjælp kabel tilsluttes mellem dem. Så nu er der ikke kabel bruges til at overføre dataene. Kun overføre data trådløst (enhver wireles type, men foretrækker IR). Alle kan lære mig, hvordan 2 gøre det?

[Quote = yupng] Enhver ved, hvordan at overføre data ved hjælp af RS232 port med Infarad? Ingen kabel bruges. For eksempel: Jeg allerede bygget en dot-matrix display projekt, som dataoverførsel fra RS232 port til dot-matrix display enhed med hjælp kabel tilsluttes mellem dem. Så nu er der ikke kabel bruges til at overføre dataene. Kun overføre data trådløst (enhver wireles type, men foretrækker IR). Alle kan lære mig, hvordan 2 gøre det? [/Quote] Kan du indsende dette som et seperat emne ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back