Den bedste RF design bog?

Bogen CMOS radiofrekvens kredsløb af Thomas Lee er ikke godt nok [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 10 minutter: [/color] [/size] Radio Frequency & Microwave Electronics Illustreret er en stor bog. Masser af eksempler

For mig det bedste er: "Microwave Engineering" Pozar + "Antenner til alle applikationer" Krauss COMBO!

Jeg er en newbie. Først besøge BBS. Kan nogen give en idé om RF driver (XCV, PA, SW)? Tak.

"The Design of CMOS RF integrerede kredsløb" er god.

Jeg tror Microwave engineering er meget god, og jeg tror også, der er mange gode bøger inden for dette område

RF Circuit Design: Theory and Applications af Reinhold Ludwig og Pavel Bretchko

IAM en elev af vietnamesisk, men jeg kan købe en bog af rf design.So nogen kan give nogle sit ebook.Thank for alle svar.

Radio Frequency & Microwave Electronics - Mathew M. Radmanesh RF Circuit Design-Christopher Bowick

[Size = 6] Pozar er gode og rf mikroelektronik til Razavi [/size]

[Quote = crazyamd] hvad er din mening [/quote] Artech House -? Radio Frequency Integrated Circuit Design [2003] Af John Rogers & Calvin Plett er meget godt for begyndere

send til walkingsun: "walkingsun har Artech House - Radio Frequency Integrated Circuit Design [2003] ebook vi fra alle world.So jeg kan finde denne bog i min country.Do har du det?" [/quote] Her er det [ url] http://books.electromaniacs.org/file.php?id=840 [/url]

For Frequency Synthesizer er jeg anbefale Microwave og trådløse synthesizere ved Rohde CMOS_PLL_Synthesizers_Analysis_and_Design_2005 Wiley_-_Phase_Lock_Loops_and_Frequency_Synthesis [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 4 minutter: [/color] [/size] udover PLL faselåste sløjfer til trådløs kommunikation - Digital, Analog

Artech - Introduction.to.RF.Equipment.and.System.Design.pdf Artech - Praktisk Rf Circuit Design For Modern Wireless Systems Vokl 2 -. Aktive kredsløb og systemer (Gilmore 2003) pdf Artech - HF og mikrobølge Circuit Design Cookbook.pdf Artech - RF Design Guide - Systems, kredsløb og ligninger (Vizmuller 1995) pdf Artech -. RF.MEMS.Circuit.Design.for.Wireless.Communications.pdf Artech House - Praktisk RF Circuit Design for Modern Wireless Systems, bind I Passiv Kredsløb og Systems.pdf Wiley - Electronics_RF_Circuit_Design.pdf Wiley - Praktisk Rf System Design - Egan.pdf

linket til razavis bog er ikke i orden ...... hjælp plz

Nogle mennesker foreslår Pozar s Microwave Engineering, mens andre tyder Design af CMOS RFIC af Lee. Disse bøger dækker helt forskellige emner i RF. Det virker som nogle mennesker tror RF er RFIC? De fleste af de mennesker, der studerer RFIC har en baggrund i analog IC design, mens dem, der studerer "generel" RF kan have en baggrund i elektromagnetisme. Jeg hører til den sidste ene og for mig RF er studiet af transmissionslinjer, bølgeledere, impedanstilpasning, blandere, splittere, sendemaster og Modtagere og så videre. Også nogle grundlæggende antenne teori er inkluderet samt kommunikationssystemer. Jeg ville bare påpege forskellen mellem RF og RFIC, selv om det bør være selfclear. De bøger af Lee og Razavi er begge gode, men for mig, at de ikke tæller som RF design bøger. Jeg vil foreslå Pozar bog.

Ok gutter tak for alle de gode råd! Jeg vil gerne nu om mere e-bøger så jeg bøgerne. electromaniacs. org / men der er blot et par og nogle filer er beskadiget ... Tak igen!

Jeg kan ikke lide Tom Lees bog, selvom det er en CMOS RFIC bog. Det er for abstrakt og ikke rammer det punkt hele vejen. Så jeg fik forvirrende, mens du læser. Hvis du ønsker at have et historisk overblik, det er den ene. Men jeg vil bare have de teknikker og anvende til at arbejde med det samme. Så læse denne bog er at spilde min tid.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back