Energieffektive lamper xenonowe hallen:: Jareen:

J

Jareen

Guest
Hej.Dette er en af mine design arbejde til støtte for min far: D

Antagelser:
Lamper har en meget lavere el-regninger og for at være så vedligeholdelsesfri.Når browsed den Allegro og på tværs xenonowe for bidrag til bilindustrien forlygter.Interesse i emnet, og jeg besluttede poczytałem

MATERIALER OG OMKOSTNINGER:
Bidrag: omdannere Hella Osram elpærer - 550zł,
2 kapslinger på 500W halogen forlygter mærke TopCraft:) - 40zł, Trafo Indel 2x12v/140w - noget granichac 50zł,
2 broer, 4x kondensator 1000 mikro/63v
plast stativer til vægmontering meter / sikringer.- 15zł

Arbejdet varede
cirka 6 timer, står over for nogle vanskeligheder: når broen er ikke engang refleksanordninger odpalały, tanken om dopięcia kondensator parallelt med broen 2.Zapaliły:) senere, efter montering på væggen:
Når du bruger almindelige kabler 2x0, 5 mm rør ikke var i stand til at fyre på grund af overdreven spændingsfald (błyskały som stroboskop).På begæring af en solid kobber 2x1, 5mm lamper brænder med noget problem:)

Den virkning, du ser på billederne: ikke bruges i vores halogenglødelamper 500W wymiękają.Lyset er klar, ensartet.Udladningslamper uden et problem allerede bestået den test til 24h var det uden problemer.En anden fordel: spændingen til 12V strøm fra batteriet til bilen, hvor vi har flere.

Nu er den overordnede balance: en lampe giver klart stærkere end halogen lampe 500W i samme hus, med fremragende elforbrugsmålinger 35W.Om natten er det gratis at ikke lige i øjnene.40m2 værelse er stor doświetlone.På fotkach kan du se en af dem permanent przykrecony mod muren,
det andet hænger på wiren:) en midlertidig løsning på grund af renoveringen:) fotki overflødige strømforsyning medmindre: sort plastik kabinet med 7zł, 3 knapper og 3 lysdioder:)

Om energieffektivitet støttes af den omstændighed, at rør til 2 uden et problem Trafo 140w nok til en enkelt røg udladningslamper przygasania ikke har lys.Strømforsyningen er ikke noget problem forsøger at magten 3 lyser.

Det vil være en vis positiv bedømmelse?:) Pozdrawiam:)
lampe 2.JPGBeskrivelse:0,00

god ide for virksomheden, men også for noget usædvanligt

Vurdering for hvad?For monteret billeder i mounts halogen brændere?

modvirke skabelsen af noget:) men jeg vil ikke være over.

Jeg tror, elektronik skal være lukket i nogle boliger.]Nr. men på en skole giver en høj 5 for nyttevirkning:)

Jareen wrote:

modvirke skabelsen af noget:) men jeg vil ikke være over.

Velkommen

meget unikke i, at der er en fremtid
han spekulerede over noget lignende, men med LED strøm akunulatora celler og fotogalwanicznego disse omkostninger, men kun til at formere sig for års brug
undrende på en vind kraftværk.
pozdrawiam
wit

Velkommen!For mig en rigtig god idé, jeg vil ikke komme til denne :).Hvad er bæredygtighed i den brænderluft ksenonowego?Yours!

Hej.af de artikler jeg har læst forskelligt, med nogle tal 3000H, Min onkel bruger 2,5 år Citroen C5 med samme brændere og er ok, jeg har læst i auto verden med puki august brud er ikke et stearinlys.Jeg ved det ikke, en pære Osram omkostninger 90zł

Pozdrawiam:)

En ganske interessant idé, men det lader til, at lamperne gå duużo billigere.

Hej igen.Ved du, hvordan kan jeg gøre for at xenonów konverter (ikke langt fra mig, for sådan et avanceret elektronisk kontrol, jeg ønsker ikke at have den i bilen),
men den eneste lommelygte lys til lys som en kontinuerlig snarere end stroboskop ...Yours!

Roball: ikke i stand til at anvende lysstofrør grund til at skubbe døren på loftet, var nødt til at være et punkt fra væggen.Desuden har jeg hjemme anlæg af lysstofrør og zrazilem august, fordi der på nogle tidspunkter pada: /

Szokolo: przetwprnice er klar til efter 99zł Allegro, jeg ved ikke, om dette er meningen med at spille:) pozdrawiam

Możeż Sådan give et link, fordi jeg ikke se så billig :).

De kan indeholde links fra Allegro her?Moderator har ikke noget imod?

Jeg tror, du kan.Efter forum er oprettet netop for uddannelse / oplysning :).Og du ikke ønsker at give til IR.Yours!

http://www.allegro.pl/item101729146_przetwornica_modul_sterujacy_xenon_bmw_i_inych.html

præcis som den er monteret i min forlygter.Yours!

Er der nogen har et diagram pretwornicy lys xenonowych brugte biler? Tak for din hjælp Richard.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back