MobileNavigator

F

faramon

Guest
Velkommen
Please hjælp låse navigation GOCLEVER 5010FM BT til fordel for AutoMapa.

Med venlig hilsen
Faramon
 
Fundet på et andet forum
Skift CeRegEdit i rubrik 50 på Launch \ Windows \ Explorer.exe
Indtast en partition fra navigation Residentflash2 ingen pc
Start Explorer og proceslinjen, type
\ Residentflash2 og tryk enter
Omdøb den eksisterende deri, for eksempel YFAP20 O_YFAP20
Kopier udpakket mappe til partition Residentflah2
Nulstil enheden ...og ser frem til den nye reviderede menu udlæsningsfunktion for Wince

Alle arrangeret og alle de optegnelser, hvad og hvordan-paczka.rarPaczka.rarBeskrivelse:n / a

 
ceregistryeditor åben og kalk kan ikke finde hvor man kan lancere i 1950 for at finde, hjælpe mig med disse spørgsmål lidt til den bageste
 
hallo bare finde en fil kaldet Gpsshell.exe og zmnien navn, f.eks gpsshell1.exe og så er det tilstrækkeligt at genstarte navigation og hvis du vil have tilbage tidligere indstillinger for at omdøbe den gamle gpsshell.exe
 
Hvorfor ændre navnet?Bare en fil på et SD-kort, og vi låst op og uden risiko
 
Den nemmeste måde at sætte en fil med navnet: YFGo2CE.bld af indhold på kortet, og du vil have låst op.Hurtigt og nemt.
 
Og er der en lignende fil på 5065 GOCLEVER navigation?YFGo2CE.bld dette desværre ikke virker
 
På Gc5065 er mindst tre måder: substitution af registreringerne i registreringsdatabasen, substitution startfilerne på kortet, ved indgangen til et skjult hukommelse residentflash2
 
Hej alle.
Jeg har et lille problem :-( Jeg har ændret filnavnet til residentflash2 vejledningen og efter en genstart jeg startede "Hardware Test (Version 3.1)", og intet at du ikke kan gøre dette for at stoppe. Hvordan går jeg nu residentflash2 at ændre filnavnet
 
Jeg havde
reparation er meget simpelt
kort uploade filen YFGo2CE.bld
dette er en udformet fil, der kører fra din Windows

efter indtastning af Windows Repair er en ændretYFGo2CE.rarBeskrivelse:n / a

 
Du behøver ikke at downloade en fil fra den vedhæftede fil, og giver dig point pazernemu punkter.Opret en fil med dette navn, og uanset hvad indholdet og uploade den til kortet.GC 5010 finder udelukkende tilstedeværelsen af en fil på kortet, og ikke "peers" i sit indhold.
 
Metoden er så enkel, som primitive som en af de Asusow.

Tillader dig til kun at køre Explorer.

Jeg tror, at hvis man sætter på SD-kortet i MobileNavigator mappe mobilenavigator.exe eksekverbar fil, så vil du være i stand til at beslutte selv, hvad din ansøgning kører - det vil sige for eksempel, kan dette brand for eksempel, Automap, iGO8, eller nogle gode menu med det samme, i stedet zaklikiwac til døden i Exploratorze hvad bilen er tung og tidskrævende.Hvis du tror, at hvad jeg skrev ovenfor, det hjalp ikke være bange for at presse PLUSIKA nedenfor:) Tak:)

 
Efterskrift senere - ændring - MobileNavigator skal være på ResidentFlash, ikke SDMMC.Det bør også bruge processer og off Mortscripta: Shell.exe og YFLoader.exe:) Så det samme script til at gøre det muligt for bekvem Explorer eller MENU på grundlag af SystemInformation.

Ubestridelige fordel af metoden er manglen på rode i registret over farligt udstyr, og ingen ændring af den skjulte mappe - og alligevel kan have fuld virkning:)

Robust opfyldelse inden uploading ændret firmware cirkulerer på nettet (f.eks smukke, sorte vinduer ..) - ikke nok at sige farvel til BT og FM, kan du ikke bruge enheden til andre funktioner ...
 
Der er ingen grund til at begrave ResidentFlash - MobileNavigator mappe er den oprindelige program ViaGPS - kortet også gøre alt muligt
 
Er det "oprindelige program ViaGPS" ved din navigation software giver dig mulighed for at køre kortet?

I denne model, kan du ikke i Setup for at indstille stien til navigation selv, er det fastsat permanent og føre til ResidentFlash allerede - ifølge mig, så jeg plante et majprosciej august i denne sti allerede:)
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top