MobileNavigator

Læs med forståelse.Den nemmeste måde er via kortet - ikke engang det udstyr, du opretter forbindelse til din computer og ikke miste garantien på enheden - ud kan du også bruge den oprindelige kort efter fjerner kortet.
 
Jeg benægter ikke, at - men det forårsager udseende af dit Windows skrivebord i august og afsavn enhed funktionalitet, BT og FM er i dag den metode er for primitive til at låse Profi.
 
Overhovedet ikke bestridt, at du kan - nu vil jeg foreslå at læse omhyggeligt og med forståelse Koala106 carol:) Jeg skrev, kan du ikke indse dette automatisk via en simpel Windows-skrivebordet, udvundet filen ved hjælp YFGo2CE.bld som årsag til disse processer er ikke automatisk køre.

Jeg er i august for sin del, jeg delte med Forumowiczami beskrives som udfører det korrekt i Flash-hukommelse - Jeg tror ikke kun jeg regner med det her med en kollega Koala106 popisze deres viden og dele med læserne vejen for industrielle låse fra SD-kortet, som jeg tror, taler, han ved udmærket!;)
 
måske en enkel fil optaget på hukommelseskortet hjælpe?explorer.exe:)
 
Velkommen
Den nemmeste måde at installere et nyt faneblad navigation program, som du er interesseret i, derefter ændre navnet på den mappe, hvor det er installeret på "MobileNavigator" (naturligvis uden anførselstegn), og den eksekverbare fil til den samme navn.På denne måde uden at ændre noget i navigation du har din foretrukne program løber fra skallen
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top