D
djbolo
Guest
Du mig slet ikke være bange, bare elendig og er konstant overvurderet, mig bekendt ingen wyprzedzisz hurtigt, hvis det overhovedet ...Hvad ville omhyggeligt læse (og som også spiller), vil du lært, at i mit emne var det kun om, hvorvidt sådanne ekstreme forhold har et stort hul ændrer fs.Poroszony var også en tråd ændringer fs grund af form og proportioner som afgang af emnet EQT heller ikke mærke til?Pege fingre?Det er her, mine indlæg, ikke bevise noget, hans viden jeg har.Og hvis noget, ville jeg finde ud af dig, bare hvordan det subwoofer med kæmpen Hill: lol: Intet billede i august, men sådanne udtalelser er også uden for dette forum (f.eks GG).Fortsæt denne dumme samtale, jeg ønsker ikke at fortsætte, fordi de vil til at gemme deres fingre på skrivning af denne type.
En sådan anmodning: Uanset om hullet er cylindrisk, rektangulær eller ej, er irrelevant, og du skal huske.Hvis du stadig ikke anerkender, at er at benægte fysikkens love, og at der i august, at du ikke lykkes ...
______
Advarsel!
For det første - den diskussionsemne er de oplysninger, der - takket være dig - mere og mere vigende væk fra det stof, og for det andet - tilgiv den måde, folk skriver, som allerede har pozegnaly forummet: "Du jeg ikke gå i panik, er konstant overvurderer kun dårligt , at min viden ikke wyprzedzisz hurtigt, hvis det overhovedet ... ".
Det er et billede.
Mener jeg også med storhedsvanvid af tvivlsom hårdhed base!
Jeg kan ikke huske deres problemer?
Det var ganske nylig ...Volume
En sådan anmodning: Uanset om hullet er cylindrisk, rektangulær eller ej, er irrelevant, og du skal huske.Hvis du stadig ikke anerkender, at er at benægte fysikkens love, og at der i august, at du ikke lykkes ...
______
Advarsel!
For det første - den diskussionsemne er de oplysninger, der - takket være dig - mere og mere vigende væk fra det stof, og for det andet - tilgiv den måde, folk skriver, som allerede har pozegnaly forummet: "Du jeg ikke gå i panik, er konstant overvurderer kun dårligt , at min viden ikke wyprzedzisz hurtigt, hvis det overhovedet ... ".
Det er et billede.
Mener jeg også med storhedsvanvid af tvivlsom hårdhed base!
Jeg kan ikke huske deres problemer?
Det var ganske nylig ...Volume