Nøjagtighed af WinIsd

Du mig slet ikke være bange, bare elendig og er konstant overvurderet, mig bekendt ingen wyprzedzisz hurtigt, hvis det overhovedet ...Hvad ville omhyggeligt læse (og som også spiller), vil du lært, at i mit emne var det kun om, hvorvidt sådanne ekstreme forhold har et stort hul ændrer fs.Poroszony var også en tråd ændringer fs grund af form og proportioner som afgang af emnet EQT heller ikke mærke til?Pege fingre?Det er her, mine indlæg, ikke bevise noget, hans viden jeg har.Og hvis noget, ville jeg finde ud af dig, bare hvordan det subwoofer med kæmpen Hill: lol: Intet billede i august, men sådanne udtalelser er også uden for dette forum (f.eks GG).Fortsæt denne dumme samtale, jeg ønsker ikke at fortsætte, fordi de vil til at gemme deres fingre på skrivning af denne type.

En sådan anmodning: Uanset om hullet er cylindrisk, rektangulær eller ej, er irrelevant, og du skal huske.Hvis du stadig ikke anerkender, at er at benægte fysikkens love, og at der i august, at du ikke lykkes ...

______

Advarsel!
For det første - den diskussionsemne er de oplysninger, der - takket være dig - mere og mere vigende væk fra det stof, og for det andet - tilgiv den måde, folk skriver, som allerede har pozegnaly forummet: "Du jeg ikke gå i panik, er konstant overvurderer kun dårligt , at min viden ikke wyprzedzisz hurtigt, hvis det overhovedet ... ".
Det er et billede.
Mener jeg også med storhedsvanvid af tvivlsom hårdhed base!
Jeg kan ikke huske deres problemer?
Det var ganske nylig ...Volume

Skulle være på dette tidspunkt, du gav den til højre, så i væsentlig grad påvirker fs, idet der tages hensyn til formen på havnen.Intet problem er nok for dig.Vurdere, hvilke ændringer der skal bruge port srednycy 10cm rund, og en sådan størrelse 7 til 11.2cm.Vi formoder, både af samme længde.
Sådanne bemærkninger kan være til hjælp for nybegyndere designer.

Herrer.Jeg tror, at du er så alvorlige, at det afstå denne meningsløse argument, som ikke bringer noget.Forskellen i tuning på grund af forskellige opførsel af massen af luften i tunnelen med forskellig-formede tværsnit.Lignende fænomener i strømmen af væske.Design ved ikke, hvad der ydes uden at slå.Det andet problem er forskellen i tuning.Tja, hvis?Przkekracza ikke 5%!Og hvad er krig?Denne nøjagtighed er mere end nok i opbygningen af BR.Du kunne ødelægge effekten af upræcise udtagelse af mere betagende chassiset.Og som nogen siger, at det vil ødelægge hans lyd, som er til at lytte og ikke hitliste.

Det fremgår af den stråling modstand af en anden rektangulært hul til de runde, EQT han skrev i sit emne.

Okay, nu dette eksempel:

50 liter kabinet, hole tværsnit ≈ 78,5 cm ², er virksomheden blevet en 150mm længde:
Runde hul - 44,31 Hz tuning
sider af hul 70x112mm - 45,28 Hz tuning
.

Hvordan kan se forskellen, måske ubetydelig, men det er.For eksempel de samme forudsætninger, men hullet med sider 10x1120mm stammer tuning 51,69 Hz.Denne form for teori, men for at vise det hul kan være rektangulære, dog opfører sig lidt anderledes end afrundet.Så denne tråd turbulently kan blev gennemført, fordi du ikke kan sige, at formen ikke har nogen indflydelse ...

Kwaczor skrev:

...
Og som nogen siger, at det vil ødelægge hans lyd, som er til at lytte og ikke hitliste.

Jeg har bilens højttalere mac-audio størrelse 6 "x9", som tilfældet overveje disse højttalere?

god eksperter.Kan du fortælle mig, hvordan man kan være tilfældet for Br
dł.40 ,35-W .35-sender.Speaker STX 20 cm

- i prosze sie stosowac do zasady dopisywania czegokolwiek TYLKO I WYLACZNIE
na temat!

Ovenstående 4 stillinger forlade virksomheden inden for en lille "FAQ" - Dette er de oplysninger
- og husk at overholde princippet tilføje noget kun
på omkring!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back