PCB design, Mils (tommer) eller MM er?

Hej, jeg vil den normalt bruger mm til at placere komponenterne, og gøre min measurments (PCB størrelse, knapper sted, lysdioder sted, ...). At bygge nye fodspor sted baner, ..., Normalt bruger jeg mils, men jeg tror, ​​det er et spørgsmål af tog ... NeuralC

[Quote = tobs] Udvælgelsen af ​​enhederne er også en form for udvælgelse, hvad nøjagtighed du har brug for. vælge MM, MILS, UM (mikrometer) og en passende mængde af decimaler vil give dig enten en glat arbejde eller hele tiden en masse afrundingsfejl, der kan påvirke dit arbejde en masse. for eksempel arbejder i Allegro med MILS og 4 decimaler, vil al den tid du lave en autovoid af former giver dig flotte resultater, er Allegro konvertere hvert X / Y-placering i en intern database værdi (uafhængigt af MIL, MM, UM), som forårsager meget ofte afrunde fejl ... Tobias [/quote] det samme gør PADS!

[Quote = cozkan] mils er så standart på grund af alle komponenter størrelser og stifter er relateret mil. [/Quote] Ikke de nye BGA er, QFN er, LOK på IPC, er alt henvises til mm.

[Quote = cyberrat] Jeg bruger MM for placering af kritiske emner, såsom bord skitsere, montage huller osv. for ikke at få forkerte værdier som de mekaniske tegninger er alle i mm nu. Jeg bruger også MM, når du opretter et fodaftryk (medmindre spec er kun i thou). Så jeg bruger du, da placering og routing. Som for industrien at flytte over til MM, oh yeah, ligesom jeg tror, ​​at når det rent faktisk sker. Bare fordi industrien kønssygdomme ønsker, at vi betyder ikke, at vi vil. Længe leve den INCH! : D [/quote] Jeg ved, hvad du føler, og jeg forstår det. Men du skal ikke bekymre dig, hvis jeg kommer fra en metrisk livsstil Det lykkedes mig at begynde at arbejde og tælle på 8 er, 16 er eller 32 er ... af og Inch du vil gøre meget bedre end mig ehrn at flytte til det metriske verden: man først tæller med i 10 er, er det ikke fantastisk????

Jeg bruger mil som enhed i PCB design, fordi de PCB fremstilling fabrikken bruger mest mil.

Mill har været så almindeligt i dag, selvom mm er, hvad vi skal bruge i dette land, men alle stadig acceptere den engelske måde at measurments. Udover det er hvad du vælger at bruge, både værker, og vores værktøjer synes at have nogen problemer med at håndtere disse enheder.

Jeg bruger både mils og mm.mils når jeg tegner puder og mm, når I `m gør pcb.Using mils eller mm afhænger kun af manifacturer` s udstyr, fordi de fleste af de firmaer jeg arbejdede med ønsker boret fil, der skal i mils .

Det er virkelig betyder ikke noget vejr du design i mils, mm eller fødder. Det eneste, der betyder noget er, at måleenhederne er klart for alle, der er nødt til at bruge dem og adlyde enhver tolerance restriktioner. Alle vigtige EDA og cam pakker kan konvertere mellem den almindelige måleenheder. Så design i hvad du vil, og ved slutningen konvertere, hvis det behager din kunde.

hej jeg bruger mm og samtidig skabe komponent mund-udskrifter, som er 0,5 mm, 0,65 mm, 1 mm fra hinanden og bruge mils mens routing dem disdavantage med kombinationen af ​​begge enheder er, at du vil have samtalen fejl ex, mil har en nøjagtighed på 5: 2, hvor som mm kan gå til 02:04 allegro nu vil ikke tillade dig at ændre nøjagtigheden mere end 2 cifre for mil. (Du kan tilsidesætte det ved at indstille param drawing_4mils i brugerens præferencer) det punkt, er, hvis du ændrer enhederne nu og da dine data vil have inconistant målinger langs brættet. én god praksis er brug mm for komponent skabelse og mil for board layout vidt

begge er ok! Jeg bruger MM, samtidig med at mund-udskrifter, MIL mens layout

For design · mm · og til fremstilling af ¨ mils ¨. Regards.

Jeg bruger mil. Nogle producenter bruger millimeter for komponent dimensioner i deres datablade. I sådanne tilfælde har jeg konvertere MMS til mils (i hånden / hovedet / lommeregner 8), og brug derefter mils dimensioner til nye komponenter i biblioteker. Åh jeg glemte næsten, at jeg taler om ORC * D.

hej hvad er happenig er en overgangsperiode fra mils til mm, men stadig flertal af mennesker (inkl. mig) at gøre bord layout i mils. Mani

Min erfaring siger mig, at de fleste af chips er designet i mil er, og det vil være lettere for dig at gøre dig egne fodspor i mil er. Også overgangen fra mil til mm er ikke svært at opnå, på denne måde er det ikke så trivielt, hvilke foranstaltninger, du skal bruge.

hej u kan bruge nogen af ​​enheden i henhold til ur bekvemmelighed, men forsikrer ønskede enhed, der anbefales af ur producent på tidspunktet for endelige Gerber generation. betyde, mens der i PCB design fasen for ryste af bekvemmelighed u kan bruge mil. mens decal gør Vælg enhed efter enhed er anført i databladene. være fleksibel Nikhil

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk bruger inches og MILS. Er det ikke SI-enheder km, m, mm, øh? Så, hvorfor du bruge inches? Jeg ved, at USA er drivkraften bag markedsføring, men for hvad er standarder? Er en 3 / 8 af en inches bedre at undersant end 9.5mm? Jeg tror ikke ... Problemet med de programmer konvertere mm til mils er fordi de er lavet i USA. Måske er europæiske konvertere internt mils til MM! : D Og hvorfor du fyre siger 0,90 nm træde eller 13um og ikke X mils? Jeg tror, ​​at enhver skal bruge den samme standard. Og hvad er 1 inche? Er det mere naturligt end mm? Længden af ​​inche om, hvem, min ven?

Jeg brugte mils, sin let for Draw komponenter fodspor! Jeg taler fra Brasilien, og jeg tror, ​​de fleste PCB-designere her brug mil ... Gorkin.

For PCB placering og spore routing, bruger jeg mil fordi pcb producenten normalt henvise til denne standard. For komponent eller fodaftryk gør, bruger jeg mm eller tommer fordi de fleste af databladet bruge disse standard-måling i deres design. For PCB-tykkelse eller stak-up design, alle brugte ounce, hvor det er standard PCB producenten normalt henvise til.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back