PCB design, Mils (tommer) eller MM er?

om jeg er en kinesisk ingeniør, jeg bruger mils, fordi jeg føler mil-enhed er enkel og praktisk. Med venlig hilsen [quote = Ash488] For design · mm · og til fremstilling af ¨ mils ¨. Regards. [/Quote]

Jeg skiftede til mm for et par år siden, da over 50% af komponenter på brættet, hvor Metric. På min nyere boards 99% er metriske, så det er en no brainer.

i detaljer, skal vi bruge mils, for eksempel for spor bredder vi kan bruge 7 mils, sin let end kalder "0,1778 mm", men i den komponent redigering (decal redaktør) kan vi definere højden og bredden af ​​komponenten i millimeter ( dvs. 3cm x 4 cm er let end "1181 mils x 1574 mils)

For komponenter jeg bruger det, der gør mest mening for den type komponent jeg arbejder på. Jeg bruger mils for alt andet (Hard vane at bryde)

Det hele ned til Gerber-filer, der er amerikanske. PCB design er udført i mils. Min Track 8 Du er nemmere at forstå, end 0.something mm. Det er også nemmere at layout på en 100 Du gitter, end det er på en 1 mm gitter. Board dimensioner i mm, design filer i mils!

Beslutning om at vælge, om mils eller mm er vilkårlig, det er op til dig. Som for mig, bruger jeg mils fordi de fleste IC'er jeg bruger, er angivet i mil.

Jeg bruger mil i alle mine designs, fordi Gerber og NC bore-fil bruger mil / tomme.

Det er altid anbefales at arbejde med enheder som MILS i PCB bord med 0 decimaler. Ved at arbejde i MM? hvis den fysiske Symbol (Foot-Print) datablad, er at give i mm og kun dn't overstige 2 decimaler

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back