Radeon 9550, skærmdriveren ikke installeres

B

bakuslaw

Guest
Hej, jeg har et problem med grafikkortet, kan du se jeg har købt den Allegro Radeon 9550, ønsker at installere den installerede drivere, så når du genstarter computeren i en lav opløsning monitor display-indstillingerne som standard ... gerne installere forskellige drivere, przeinstalowywalem Windows og fortsætte med det samme.Please help.

Bundkort glw.ABIT NF7
AMD Athlon XP 2000
Graf-kortet.Radeon 9550
Power Supply Fortron 350W

Så vidt jeg kan huske, er det nyeste ATI Catalist ikke støtte dette kort.Du er nødt til at kigge efter en ældre version drivere.Ikke skrive noget, at du installerer drivere (hvilken version), som systemet (og formentlig XP).Ved http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Legacy/Pages/radeonaiw_xp.aspx?type=2.4.1&product=2.4.1.3.25&lang=Polish støtte til denne serie er den version til 9.3

Glemte at tilføje systemet, så jeg har Windows XP, skal du installere Catalyst 9.3 og tidligere, installere omega 2597, omega 38.360, som Gigabyte, og hele tiden det samme i Enhedshåndtering er 9550/x1050 ATI Radeon-serien og ATI Radeon-serien 9550/x1050 sekundær, men overvåge skærmindstillingerne standard til ingenting og idéer har længe forsvundet ...

En nVidiowe chauffører - fra bundkortet, AGP Host - installeret?

Ingen drivere fra bundkortet specifikt installerede version 5.10, men hvad du troede at skrive en "host af AGP?

Om alle de komponenter, der monteres nForce-pakke (dette er hvad der er i en undermappe GART - nv_agp.inf og derivater).

installere, kan chipsæt mit bundkort og grafikkort August bide?

Jeg kan se, at det ikke er det forum, ledte efter en løsning først, og det var allerede her, og dette særlige problem nøjagtig det samme kort.

Gelip skrev:

Jeg kan se, at det ikke er det forum, ledte efter en løsning først, og det var allerede her, og dette særlige problem nøjagtig det samme kort.

På mit bundkort chipset er VIA - Driver VIA 4 i 1 er ikke i systemet, da jeg installerede WinXP ikke behov for dette chipsæt.Systemet er WinXP SP1 Jeg har et grafikkort drivere fra Omega 3.8.252.Jeg har disse drivere, da ATI pisse mig hele CCC kører i baggrunden, men også på deres kort arbejdede uden problemer for nogen tid, fordi jeg har testet forskellige drivere.Jeg øgede spænding på 0,2 V til 1,5 V til 1,7 V (op til 1,6 vist sig at være for lidt).

Siden da, er nul problemer, og så vidt alt arbejder dxdiag, spillet NFS HP2, intet hænger eller hakker.Spændingerne normal indtil bussen vinduer, så er det, at det viser PCI og ikke AGP.Hvis zwiększyłeś spænding kan prøve igen at sætte systemet eller korrekt at fjerne den gamle grafik-drivere.

Afinstallere den gamle Control hjælper ikke, tvivler jeg på at systemet har bidraget til at reinstal ..

Røvhul af Gądek er rigtigt.Chauffører fra bundkortet er nødvendig, især i forbindelse med nForce2 chipsæt.Chipset drivere omfatter støtte til AGP.nForce2 understøtter AGP 8X grafikkort eller 9.550.Og at spændingen er præcis, hvad du nævnte ikke anvendelse i dette tilfælde grafikkortet er noget at 3.5V, men kun når AGP version 1.0:

* AGP 1.0 - signal voltage 3.3V og formidlere, 1x og 2x
* AGP 2,0 - Spænding 1.5V signal og multiplikator 1x, 2x og 4x
* AGP 3.0 - 0.8V spænding signal og 4x og 8x multiplikatorer

9.550 kort er AGP 8x.I mit arbejde med AGP 4x, fordi mit bundkort ikke understøtter mere og har en jumper til at øge spændingen 1.5V, men på 8x support, så du er interesseret i dig og ikke 0.8V spænding 12V eller mere.

Har dit bundkort har evnen til at øge AGP spænding 0.8V?

Hvis ikke du kan stadig forsøge at tvinge kortet til at arbejde med AGP 4X-tilstand, hvis det er muligt i den BIOS eller indstille forseglingen på 2 pins AGP-stik.Læs her

Ændret til 4x AGP spænding 1.7vi caaaalyy samme tid ...Hænderne synke, hjælp

Prøv det hele på én gang eller ændre BIOS til 4x, den spænding (1,6 V først, derefter 1,7 V) og overhold disse 2 benene på kortet.

Selv om den ændring i BIOS til 4X-kort i Windows kan arbejde selvstændigt, så 8x - se f.eks Everest -> Skærm -> GPU -> Grafik Processor Egenskaber -> Bus Type i hvilken tilstand kortet fungerer som 4x eller 8x i BIOS og sæt 4x .

Selv om den ændring i BIOS til 4X-kort i Windows kan arbejde selvstændigt, så 8x - se f.eks Everest -> Skærm -> GPU -> Grafik Processor Egenskaber -> Bus Type i hvilken tilstand kortet fungerer som 4x eller 8x i BIOS og sæt 4x . [/ quote]Everest viser:
Type AGP 8x @ 4x

Så kortet fungerer i Windows i 4x tilstand.Men jeg ønsker ikke at gætte, om kortet er nyt eller brugt.Måske er der nogen der blev spillet på kortet BIOS og skiftet de avancerede indstillinger eller en dårlig Uploader BIOS fra en lignende kort.Sam gjorde det en gang.Uploader BIOS af et kort (som det viste sig senere) på trods af, at havde nøjagtig samme GPU.Var kun tilgængelig VGA eller 640x480, og ingen chauffører vil ikke arbejde.Efter lang tids søgen og kontakte producenten jeg var i stand til at få den oprindelige BIOS, som efter at uploade alt tilbage til det normale :)

Gelip skrev:

Så kortet fungerer i Windows i 4x tilstand.
Men jeg ønsker ikke at gætte, om kortet er nyt eller brugt.
Måske er der nogen der blev spillet på kortet BIOS og skiftet de avancerede indstillinger eller en dårlig Uploader BIOS fra en lignende kort.
Sam gjorde det en gang.
Uploader BIOS af et kort (som det viste sig senere) på trods af, at havde nøjagtig samme GPU.
Var kun tilgængelig VGA eller 640x480, og ingen chauffører vil ikke arbejde.
Efter lang tids søgen og kontakte producenten jeg var i stand til at få den oprindelige BIOS, som efter at uploade alt tilbage til det normale :)

Den bedste måde selv er nok det letteste at tjekke kortet i en anden computer, helst på det album, som også støtter 8X tilstand f.eks kollega, og omvendt, se en anden video-kort og den bedste AGP 8X-kortet med dig på din tallerken.At skulle forklare en masse.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back