RFID-tag til kommunikation med u2270b

R

ravi_p

Guest
Hej Jeg søger efter billige lavfrekvent RFID-læser IC.Can nogen foreslå mig IC Tak

Som eksempel Sokymat læser IC, arbejder på 125kHz, understøtter Read-Only og Read-Write transpondere.

Hej, Prøv U2270B - virker fint og er meget pålidelig. Jeg brugte det i mange mine projekter, og jeg har aldrig haft problemer. Hvis du spiller med den skematiske du kan få pålidelig aflæsning fra 25 cm (det er min egen erfaring). Med venlig hilsen Luben

Hej, her er jeg sætte et af mine projekter - dørlås system. Du kan finde alt - skematisk, kilder og HEX. Jeg garanterer, at HEX virker, og er testet på over mere end 100 held solgte enheder. Det første kort, at du nærmer dig efter chippen er programmeret bliver MASTER kort. Når du nærmer dig Master Card, chip kører i LEARN mode - hvis du nærmer dig andre kort, og de ikke findes i hukommelsen - de tilføjes, hvis de eksisterer - fjernet. Chippen understøtter 24 kort og et master card. Kan styre dør (med motorer og magneter). Fungerer rigtig fint, og jeg er stolt med dette projekt. venlig hilsen Luben

luben111: tak for de koder, skal du uploade den sch af det plz.

Hej, faktisk inde i ZIP-fil er skematisk i OrCAD format (DSN), men for at gøre det mere bekvemt her er jeg uploade det i PDF-format. Jeg har endda lavet nogle designs, hvor spolen er på printet, men jeg fik at for sikker er bedre at bruge eksterne spole. Faktisk at øge følsomheden, du har lidt at ændre skematiske - blot åbne U2270 datablad og kopiere den skematiske omkring spolen ... som jeg husker var der 4 dioder. Hvad jeg husker, er, at spolen er 68 vender 0,2 mm tråd på diameter 60mm. For at få den maksimale rækkevidde, bør du omhyggeligt justere frekvensen præcist på 125 KHz ... Jeg er ked af det har været så lang tid siden, og jeg glemte alt ... Og for at slette alle kort i hukommelsen, skal du holde Master Card i spolen området ~ 2 minutter (i tilfælde af, at et kort er tabt eller stjålet) - efter, så skal du indtaste kortene igen (master-kortet er ALDRIG slettes). venlig hilsen Luben

Salam, i mit arbejde, bruger vi U2270B (SO16-pakken) til at designe vores Wiegand læser :) Bye

et spørgsmål, gjorde kan en RFID IC af et selskab, svarer til transponder IC'er fremstillet af forskellige selskaber? er dette muligt?

Hej Mr. Georg, Hvad er priserne på disse læsere og hvilken slags læser er, at en, der kræver en opamp? Har du nogle skemaer? Jeg har kontaktet dig via e-mail. Muris Trax

Luben111, tak for u2270 eksempel! Er u2270 output Manchester kode på sin produktion pin? Hvor mange bits har u2270 output til at identificere et tag en gang? Jeg vil konvertere output signaler til Wiegand kode. Det vil være lettere, hvis output er et 3 * 8bit signal én gang.

hej, kan du søge efter u2270b fra TEMIC eller htrc110 fra Philips

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back