RFID-tag til kommunikation med u2270b

Kan nogen fortælle mig, hvilken tilstand gør U2270 påbegynde driften i? Manchester eller bi-fase? Hvordan man vælger den tilstand? Også, hvordan overføre opcodes kræves af tag? TIA uC_guy

Nå, U2270b er velegnet til Biphase og Manchester. Jeg tror, end du ikke behøver vælge driftstilstand. Du kun modtager en strøm af bits og du bør lave et program i microcontroler, der modtager disse oplysninger, som du ønsker det. Det kun kan effekter på den måde, du designer koden i mikrocontroller, der er forbundet med U2270b. Jeg vil gerne en anden svar på dette spørgsmål for at se SOE forskellige holdninger.

Jeg ønsker at designe en RFID-læser ved hjælp af microcontrioller kun ... er det muligt at gøre brug ingen andre læser ic?

Det er ikke muligt, fordi læseren er grænsefladen mellem microcontroller og tag. Dens funktion er at adaptate signalet niveau til TTL spænding, synkroniserer transpoder sats med microntroler hastighed, kontrollere, om der ikke er lidt fejl, demodulerer signalet ....... Bye

U kan også forsøge at få nogle prøver gratis på www.ti.com de vil sende u 2-3 prøver til gratis ... men dont forsøge at snyde dem ..... de kan ophøre med at give de prøver for ur land.

Kolleger, hvor RFID-læser chip sætter de mest magt? Min rå forståelse er, at magt omsættes til strøm, at chippen kan lægge ud på antennen spolen. Ifølge de datablade, kan EB4095 sat ud 250mA og U2270 kan lægge ud 200mA. Jeg ved fra app bemærker, at det er muligt at gøre læseren mere følsomme ved at tilføje en forstærker til indgangen. Er det også muligt at gøre læseren mere magtfulde ved at tilføje en forstærker (power amp) til output? Hvis ja, hvad er fastsat af organer som TUV, CE, FCC, GOST / RST etc? Tak, Nick PS En masse af RFID-læseren chips har været nævnt her allerede, så jeg tror ikke, jeg er kapring denne tråd.

hej Luben som compiler lave u brug for copiling din kode, jeg ønsker at redigere den bu i CCS (PICC) Jeg kan ikke kompilere den.

Hej igen, Nogen ved, hvad er den smule periode af data output fra u2270b? Tak alle

kunne nogen fortælle mig den simpleste RFID læseren ic

hej alle krop jeg ønsker at gøre en god læser RFID med u2270 og atmega microcontroller kan hvert organ hjælpe mig til at gøre det. tak

[Quote = chentzin] Hej Luben111, Tak for den skematiske og alt. Jeg ønsker at ændre kredsløbet. Jeg har brug for at læse koden id fra læseren fra min computer via den serielle port. Er det muligt at gøre det? Er der nogen kildekode, eller den måde at afkode transpoder? Please hjælp mig. Tak! [/Quote] Hej Chentzin og Luben111 eller nogen rundt Jeg Oslo er planer om at anvende U2270B, og parallelport for tilslutning til PC til læseren. Dog er lidt forvirre over havnen tildeling. Parallel Port er at gøre op med 3 porte, data, status og kontrol. for en vellykket dataoverførsel, så der styrer, kan status (handshaking formål) og data linje i U2270B være forbindelse til den parallelle port. Tak og cheers: D

Jeg er klar over dette er en gammel tråd, men ingen, der har brugt U2270B med TK5551 tags, hvis så ville du være i stand til at yde en vis bistand med nogle grundlæggende kilde kode for kommunikation?

Hej fra din erfaring, hvad er den maksimale læseafstand, der kan opnås i en RFID-system, der virker på 13.56MHz? Tak Bobi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back