RFID-tag til kommunikation med u2270b

Id gerne programmere u2270 med et trådløst tastatur med en transponder. Atmel har u3280/u9280, men sælger det i store mængder. Eventuelle alternative idé?

Jeg har prøvet U2270, men det gør ikke rigtig har en god rækkevidde. Problemet er, at det kræver en firkant bølge afsløre input. De ID2/ID12 serien er meget bedre, da de er klogere og kræver en analog indgang. Den analoge indgang er digitaliseret og behandlet. Vibrationer og støj effekter er reduceret, og serien er meget mere. Med en I/D/2 og en ekstern antenne, jeg har læst ISO-kort på over 40cms! Nogle nørder rapport endnu mere, men jeg tror, de kører den ID2 for hårdt. Et andet vigtigt aspekt er ID2 vil acceptere en høj Q-antenne - prøv at på en U2270, de anbefaler Q er 10, giver det en Q på 100, og det vil stoppe læsningen helt. Se ID-serien er annonceret på Mannings, Tectus, Adilam og et par andre steder. Åh ja, og det ID2 kræver kun en antenne og 5V. Det ID12 har en biult antenne. Gør livet let.

Hey nogen fortælle mig, hvor kan jeg få nogen af disse chips i Indien. Tak på forhånd

Hej Luben111, Tak for den skematiske og alt. Jeg ønsker at ændre kredsløbet. Jeg har brug for at læse koden id fra læseren fra min computer via den serielle port. Er det muligt at gøre det? Er der nogen kildekode, eller den måde at afkode transpoder? Please hjælp mig. Tak!

chentzin kan u emai mig RFID skematisk og kildekode til mig ... Jeg forsøger at lave min egen receiver og læser ... tak [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 18 sekunder: [/color] [/size] chentzin kan u emai mig RFID skematisk og kildekode til mig ... Jeg forsøger at lave min egen receiver og læser ... tak (zleon83@hotmail.com)

Hej. Jeg har et problem med U2270B og EM-4001 transporder. Antena Jeg har L = 627uH. Og bygge andre shematic, arbejde, men jeg don `t have gode kort-kode. I Em-4001 de første 9 - bits er 1, jeg har denne bits, men sidste bits er ikke godt. I pin U2270 - Output en have f = 0,4 ~ 2.4Hz, når de sættes kort f = 1,54 ~ 1,65; i oprullet f = 122.5Khz. Brug 220nF og 1,5 NF for pin HIPASS, Input. Til afkode jeg bruge AVR. Kan du hjælpe mig.

Hej alle Jeg vil designe en Wiegand læser, hvordan kan jeg designe output etape af Wiegand læser. Er der nogen prøve skematisk? tak

hvis nogen kan hjælpe mig med at finde billigere id-12 eller subtitute (samme funktion og samme pin) sender e-mail til:? s14016au@yahoo.com

Måske dette spørgsmål lyder dumt, men hvor jeg fandt en antenne på 1.35mh eller Hvordan jeg gjorde det?

kan nogen email mig filerne transponder.zip og trans628 shematic.pdf. Disse filer er ikke tilgængelige på de grupper, Tak på forhånd

De nogen email mig transponder.zip indsendt af luben111 cos jeg har ikke adgang til zip-filer på min plads. tak på forhånd

Hej der! Luben nice job! Selv kan nogen fortælle mig, de data, kommunikations mellem U2270 og f.eks Atmel's TK5551 er sekventiel, eller halv dupleks? Kan nogen forklare mig trin for trin? Thanx i forvejen!

Denne hjemmeside tilbyder planer / skemaer / Bill of Material / Kode / etc for at opbygge en RFID dørlås og overvågningssystem. Når byggede en bruger kan overvåge deres hoveddør fra overalt i verden. Aflæsningen serien er 15-20 cm uden forstærkerkredsløb. Dette projekt udnytter TI S6700 Multi-protokol IC. Koden til at kommunikere med en 13,56 MHz ISO15693-kortet er til rådighed. Tjek det ud. www.rfiddoorlock.com

Hej, Im designe en rfid sytem og nu er jeg designe læseren `s antenne. I `m ved hjælp af en sokymat unik kode for 125 kHz. Men jeg har brug for nogle oplysninger om tag antenne for at maksimere læse rækkevidde. Hvor kan jeg få oplysninger om antennen på dette mærke??

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back