skal

M

Mirass_

Guest
Velkommen!
Jeg vil gerne tilslutte en fritstående komfur med keramiske samlet udgangseffekt på 9.4kW til en normal, jordet stikkontakt, stik til fodres 2,5 kabelboks og intet, men denne ovn vil ikke oprette forbindelse til dette stik. Er det sikkert? Ovnen er beregnet til montering i en fase 230V. Alt i alt er jeg bange for om styrken af soklen.
Du bedes svare hurtigt, og muligvis nogle andre fornuftige løsning.
Tak på forhånd for din hjælp!
Mirass
 
Hej. Først vil jeg høre om kogepladen med en effekt på 9,4 kW per fase. Selvfølgelig er der ingen chance for, at er det sikkert. Hvis det rent faktisk er tilpasningsdygtige til en fase af ledningsstrømmen - I = 9400/230 = 40A !!!!!! . Når maksimal effekt er 40 Og ledningerne til overophedning, og temperaturen ligger over grænsen, medmindre du ved, hvad næste. For det andet tror jeg ikke du havde magt fordelingen har gået på at indspille en single fase. Det var bedst at trække op en ny 5-leder kabel 5 x 2,5 mm2, eller jævn slitage róznicówke 5x4mm2 og tre-faset afbryder og B16, og udskifte bundkortet på de tre-fase, hvis det er faktisk en enkelt fase.
 
Hele mikrobølgeovn bundkort er 9.4kW. Køkkenet er designet til at operere på 3 og 1 fase. Det er en fritstående komfur.
Her er guiden-på side 9 og 10 handler om at slå bro og installation.
</a> <a href="http://partner.amica.com.pl/pliki/instrukcje/IOAK-529.pdf" target="_blank" rel="nofollow"> http://partner.amica.com.pl/pliki/instrukcje/IOAK-529.pdf</a>

Med venlig hilsen!
 
Hvis du kunne smide denne disk, dvs producent og symbolet.
 
Dette er Amica 56CE3.413TaKDHaR (Sr)
</a> <a href="http://www.amica.com.pl/pl,produkt,platinum,56ce3.413takdhar(sr),133,2.html" target="_blank" rel="nofollow"> http://www.amica.com.pl/pl, produkt, platin, 56ce3.413takdhar% 28sr% 29,133,2. html</a>
 
Alt allerede klar:) Pladen er tre-faset, som jeg troede. Du skal fjerne jumperen på klemrækken og tilslut apparatet til kablet 5x2, 5mm2. På et tidspunkt, men også at havde gået max indgangseffekt var mindre end 3,5 kW, men hvordan sker, at alle varmeelementer vil blive inkluderet i det ene øjeblik det kan beskadige anlægget og sandsynligvis forårsaget af snublen przedlicznikowego sikkerhed. Det er den eneste meningsfulde exit.

Tilføjet efter 5 [minutter]:

Med hensyn til tilslutning af kablet til terminalen, er alt skrevet i manualen. Der er en figurerer terminal og forskellige varianter af forbindelsen. Du er nødt til at slutte nummer variant 3, til at klemme 1 2 3 forbinder fase, at 4 5 til den neutrale og beskyttende jordklemme 6. Så jeg sige, at vi kan ikke undvære ændring og elektriker, der forbinder dig til og underskrive på garantien ud af ovnen var det tilsluttet korrekt.
 
men jeg har en enkelt fase installation i en lejlighed ... : /
Så hvordan ville jeg trække resten? og disse er det faktisk 3.5kW justering øge energien, at dette anlæg vil være holdbar? Er det muligt, at et sådant misbrug til 6kW uden at tage skade? Eller hvor meget ville det virkelig op til at styrke? Fordi jeg i øjeblikket er økonomisk ryddet og lejligheden jeg købte, da det er ... : /
 
Så du har et problem, desværre. Laste lange kobber kabel 3 x 2,5 er omkring 21A max power, så du kan trække er ca 4,6 kW, hvis du przedlicznikowe sikkerhed tillader det.

Tilføjet efter 3 [minutter]:

Den bedste løsning vil kalde en elektriker. Plant i lejligheder er forskellige. Match for at kontrollere status for anlægget, tilslutninger og hvad der er gjort. Hvis dette kabel 2x2, 5 er ugyldig, eller kobber eller aluminium - så den passer til at erstatte den 3x2, 5 og også installere den RCD og vælge en passende beskyttelse til kanten af ovnen.
 
vent-skrivning 3X 2,5 siger, at der er 3 ledninger kabel?
Fordi jeg er en lægmand i almindelighed. Der er anlagt tre ledninger i gul-grøn-blå Jeg kan ikke huske hvordan.
At det måske er en anden installation?
 
Installationen er ikke anderledes. Udskift netledningen, så for at være sikker, at ledningen til ovne <strong>skal</strong> være mindst 5x2.5 og drives med en 3-faset, eller det <strong>skal</strong> være en ledning til at drive en 3x6-fase-på betingelse af, at det er hensigtsmæssigt przedlicznikowe sikkerhed.

Ledninger kan ikke "misbruges" (som du kalder det), fordi det er farligt.
Og hvad en kollega har en sikkerhedsnøgle?

Ps. Denne ovn skal tilsluttes direkte til terminalen.
 
Ja jeg mener de 3 leder kabel. Fra hvad du skriver, er en 3 ledning. Og hvad er din magt tildeling (som er at sikre przedlicznikowe), og hvad er den afbryder, som beskytter slot, hvor du vil Slut mikrobølgeovn?

Tilføjet efter 6 [minutter]:

En anden mulighed er at øge fordelingen af magt og forandring i den terminale fase, men det er allerede højere omkostninger.
 
Jeg kan ikke huske hvad er data-lejlighed ligger i en anden by. Men jeg vil være der i morgen og tage et kig, så jeg skriver om aftenen. Men hvis det er den 3 core x 2,5 mm2, vil det være sikkert-kablet til stikkontakten eller ej zesmaży? På dette punkt, selv ikke at kigge på sikkerheden przedlicznikowe og sikring? (Det forekommer mig, at "ekspert" sagde, at begge har høj værdi. Men jeg kan ikke huske hvilken)
 
Så kapaciteten på din ovn vil blive begrænset, fra hvad jeg ser i manualen 2 cd'er for at kunne gå på én gang. Hvis mikrobølgeovnen kredsløb er sammensmeltet til B16 aktivering 3 plader vil smelte. Jeg råder dig til at ringe til en elektriker.
Hilsen.
 
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>Citat:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Jeg kan ikke huske hvad er data-lejlighed ligger i en anden by. </td></tr></table>
De vil blive informations-diskussion.
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>Citat:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Men hvis det er den 3 core x 2,5 mm2, vil det være sikkert-kablet til stikkontakten eller ej zesmaży? På dette punkt, selv ikke at kigge på sikkerheden przedlicznikowe og sikring? (Det forekommer mig, at "ekspert" sagde, at begge har høj værdi. Men jeg kan ikke huske hvilken) </td></tr></table>
Hvis hækken er for høj for denne (eller andre) kabel, sæt derefter ledningen og skaden - "zesmaży" (i bedste). Mest sandsynligt ender i ilden, så jeg ikke K, da det beskytter kablet og ikke modtageren.
 
Ok, det er en sag Trigger sikring, men spørgsmålet om sikkerhed-kabler? siger, hvis sikringen, der var endnu mere 25Amperowy Er det når du aktiverer disken til den fulde og frie luft varmluftovn for eksempel, så de vil indtage 7kW ikke smelter mit ledninger? Et spørgsmål af stikkontakten eller kan jeg forlader, eller skal jeg bare gerne Akrzy74 skrev tilsluttet til terminalen?
Med venlig hilsen!
 
Jeg tror ikke, at nogen ville vove at bruge beskyttelse for kabel 25A 2,5 mm ² magt ovn ... Det er ikke kun et spørgsmål om sikkerhed tråd, men også din ...

Det bør tage hensyn til installationen af denne receiver, <strong>som de facto er ikke den blinde øge sikkerheden,</strong> men om tilslutning af køkkenet på en sikker måde og i overensstemmelse med instruktionerne! I denne skal tilmelde inden man elektriker-relevante målinger ...

Ps. Allerede jeg langsomt løber tør for tålmodighed: cry:: wink:
 
Hej. Generelt anbefales det, at el-køkkener har vedvarende forbindelser (på klemrække). Ikke smelter ledningerne, fordi sikkerheden på 25 A og 230 fra din middag på den strøm 5750W.Poza hvordan skrev Akrzy ikke anvendelse på sådanne store zabezpieczń til denne del af kablet. Udover, manualen siger, at der forbinder køkkenet med minimal tværsnit tilslutning til 230 V er 4 mm2.Pozdrawiam.

<table width="75%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="1" align="center"><tr><td> <b>Modereret af Akrzy74:</b> </td></tr><tr><td class="mod"> Tip skadelige (i form af at sikre 25A) - en advarsel. </td></tr></table>
 
<strong>Krzyś33 skrev:</strong> <table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>Citat:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Ikke smelter ledningerne, fordi sikkerheden på 25 A og 230 på dit køkken med 5750W effekt. </td></tr></table>
Den dristige hypotese. Måske er du overrasket, men når sikkerheden er mere end 25A, 36A!
Skrivning udtrykkeligt skrevet noget pis (og fik "hjalp" - et liv ...).
Og hvorfor slukke sikkerhed ved magt 5750W og på hvilket tidspunkt?

Og hvad sker der med den linje, hvor det vil opkræve den langsigtede 5500-5700W?
På længere sigt belastning efter en vis tid at temperaturen begynder at stige indtil kablet vil smelte isoleringen. Køkkenet skal tilsluttes til en generel formål kredsløb sokler, og så er en masse dåser (sandsynligvis), og sandsynligvis en betydelig afstand ...
Vil betingelsen
Ib ≤ I ≤ Iz
og
I2 Iz ≤ 1,45

<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>Citat:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Generelt anbefales det, at el-køkkener har vedvarende forbindelser (på klemrække) </td></tr></table>
Generelt det generelle formål stikkontakten (drevet kabel 2,5 mm ²) er sikret ved sikkerhedsstillelse relief 16A (dette er også vurderet løbende stik p / t). Her har vi at gøre med ikke uvæsentlige effekt (mere end 9 kW).
 
Selvfølgelig du har ret, fordi den nuværende wyłączeniowego gange (afhængigt af egenskaberne ved BC lubD fødedygtige fra 1,5 op til 15), men i det lange løb, bør det være slukket fra magten. Derudover skrev jeg, at det i bruger minimale tværsnit er 4 mm 2 hilse.
 
Krzyś33-Du mener medlemmet-kredsløb eller overbelastning?
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>Citat:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Ud over at jeg skrev det i bruger minimale tværsnit er 4 mm 2 hilse. </td></tr></table>
Dette dopisałeś lidt senere ...
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top