skal

Kort sagt - du kan ikke bruge ovnen på nogen måde med din installation.
Det er nødvendigt at vejlede kablet til 5x4 med omstillingsbordet og magtskiftet i 3-fase.
 
Eller måske er det bedre at give dig selv fred i el og erstatte gas med en elektrisk ovn? Fordi når din nuværende situation kan vi ikke gøre uden at forstyrre installationen. Col Krzys33 Jeg troede, at de nuværende "opt-in multipla er af relevans for kortslutning overbelastning og ikke alle sikkerhed - afbryde BCD kredsløb belæsset med værdier omkring 1,45, og i mere eller mindre på samme tid.
 
<strong>Krzyś33</strong> Hvis vennen ikke overbevise mig om rigtigheden af deres tips:
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>Citat:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Selvfølgelig du har ret, fordi den nuværende wyłączeniowego gange (afhængigt af egenskaberne ved BC lubD fødedygtige fra 1,5 op til 15), men i det lange løb, bør det være slukket fra magten </td></tr></table>
vil modtage en advarsel for at sætte bug: |
 
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>Akrzy74 skrev:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> <strong>Krzyś33</strong> Hvis vennen ikke overbevise mig om rigtigheden af deres tips:
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>Citat:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Selvfølgelig du har ret, fordi den nuværende wyłączeniowego gange (afhængigt af egenskaberne ved BC lubD fødedygtige fra 1,5 op til 15), men i det lange løb, bør det være slukket fra magten </td></tr></table>
vil modtage en advarsel for at sætte bug: | </td></tr></table>
Ikke overbevist om jeg vise noget vrøvl. Men jeg er ikke, hvad jeg ønskede. Jeg ønskede at stå bag min ven dumt Mirass_ bud for ham at rive væggene, lægge nye kabler, til at kaste køkkenet scraps, madlavning på bål, osv. Jeg ville spørge i køkkenet, hvis tilslutningsledningen 3x2, 5mm ² sikrede såsom B16, er der nogen fare? Ingen af jer har aldrig set sådan et køkken tilsluttet i lejlighederne, som er mere en del-fed bygning, der tjener kun en uge efter arbejde for at varme op ragout og ærtesuppe? Er alle varmer op til det maksimale niveau, fire brændere og ovn?
 
sq9jjh-Jeg er glad for, at du har besluttet at tale.
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>Citat:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Spørg, og om et sådant køkken tilslutningskabel 3x2, ² 5mm sikrede f.eks B16 er en vis fare? </td></tr></table>
Nej, det ikke udgør en trussel, og du kender det.
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>Citat:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Ingen af jer har aldrig set sådan et køkken tilsluttet i lejlighederne, som er mere en del-fed bygning, der tjener kun en uge efter arbejde for at varme op ragout og ærtesuppe? </td></tr></table>
Personligt har jeg ikke set, men hvis det er, dette køkken er ikke bare opkog af ærtesuppe efter arbejde. Jeg håber ...
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>Citat:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Er alle varmer op til det maksimale niveau, fire brændere og ovn? </td></tr></table>
Enhver, der køber dette køkken bruger ikke en 1 / 3 af (sige). Jeg formoder, at køkkenet vil blive anvendt på en måde, der er egnet til dette formål. Har du set dette køkken, hvor værtinden har en plade (køkkenet) og indstil-opkald kun ..., Dial B for ... og ikke bruge ovnen ... Eller noget at arbejde, eller se godt ud:)
Kan nogen køber en gaffeltruck til nogen til at arbejde der? Jeg tror ikke, selvom jeg ikke vil tankerne .. : Wink:
 
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>Akrzy74 skrev:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> ... Har du set dette køkken, hvor værtinden har en plade (køkkenet) og indstil-opkald kun ..., Dial B for ... og ikke bruge ovnen ... Eller noget at arbejde, eller se godt ud ... </td></tr></table>
Personligt har jeg ikke set disse tegn, men jeg så et køkken, som kun havde til at se godt ud. For ikke unødigt omfattet rozwlekać foreslå kollega Mirass_ (før det begynder at rive væggen), men snarere en kvalificeret stikkontakten i køkkenet for at forsøge at single-fase (naturligvis underlagt nogen regler.) Hvis det viser sig, det er nok, er ca Men hvis ikke op til forventningerne, vil det tage alle nødvendige skridt. Med venlig hilsen

Og det nice accent vil afslutte diskussionen af dette emne-hvad er vigtigt, er skrevet. Hvis du har brug for at låse emnet, kollega Mirass_ en skrive til mig priv (PW) sammen med passende begrundelse. Jeg glæder mig og vil blive gjort, hvis testen er foreslået af en kollega sq9jjh skrive til mig, hvis dette er forbundet med mikrobølgeovn værker på en tilfredsstillende måde.
[Akrzy]
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top