SOM ET ER FARLIGT? AC eller DC ?????????

DC MEN KAN AC VÆRE afhænge af personens Heath, SLIM eller fedt, Spøg, begge er farlige, DC: - DU FØLE CONSTANT CHOK AC: - DU FØLE ZigZag STØD du kan nyde med AC

Det er som at spørge "Hvilket ville du hellere blive kørt over af en lastbil eller en bus?". Begge kan dræbe, selv om en lille chok i ny og næ er godt for sjælen;)

DC er mere farligt i forhold til AC et andet faktum for AC er, at på nogle frekvenser den frastøder den menneskelige krop, hvis nogle stød er der

Jeg synes det er et sjovt emne. Forhåbentlig vil alle tage elektrisk sikkerhed alvorligt, men ingen vil tage denne tråd alt for alvorligt. Det lader til, at ventrikulær fibrulation og tendensen for muskelsammentrækning (låse dig til kilden til den nuværende) er større for AC. Og meget interessant kommentar ovenfor om de standarder, af Frank ovenfor. Selvom jeg kun skummet tråden hurtigt, jeg husker ikke se nogen tvingende grunde til at overveje fm mere farlige i almindelighed. Som andre har nævnt, er det svært at nagle det ned uden at vide specifikt, hvad der er den aktivitet, under overvejelse. Hvis du fortalte mig, mit job var at højt potentiale teste en motor til ca to gange det nominelle isolering værdi, enten ved hjælp af en AC hi-pot sæt eller en DC hi-pot sæt, kan der være en anden grund til at believle der ville være mere fare i AC. Årsagen er, at AC-test, der skal have det Overstrømsudløsning setpunkt høj nok til at rumme de relativt høje kapacitive strøm til jorden. DC hi-pot Overstrømsudløsning er sat meget lavere, kun nok til at rumme de meget lavere resistive lækstrøm. Fra dette perspektiv fm kan være sikrere i dette tilfælde. Jeg tror, ​​at niveauet af beskyttende tur forudsat (herunder svartid), kilden impedans, og andre faktorer kan nogle gange være vigtigere, end om det er AC eller DC.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back