som Redhat er godt for EDA:

H

hong_vito

Guest
Hver Boby som Redhat er god? 7,2 eller 7,3 eller 9,0

Synopsys officielt bruge Redhat Advanced Server eller 7,2. Hvis du bruger højere version linux så du installerer bagudkompatible patches ...

LDV 5,0 Debussy 5,2 DC 2003,06 var ikke noget problem på RedHat 8,0

Hvilket er den version af glibc i rh8? Er det samme som rh7.3?

Hej, Det er ikke spørgsmålet om Linux version u brug, men det afhænger af binære filer af EDA værktøjer, som u bruge. Visse værktøjer kan understøtte op til Linux 8, kan visse værktøjer understøtter kun op til 7,3. Generelt, når en Linux version er frigivet, EDA værktøj design virksomheder nødt til at udforme den opgraderede version af deres værktøj til den nyeste version af OS. Denne upradation selv tager mere tid. Så tjek manualerne af EDA-værktøjer før u installere værktøjet Regards, GP

Med RH7.2 hver ting er mere let. Men jeg kan lide Fedora Core.

Jeg har installeret Redhat Advanced Server 3,0 og den seneste $ yopsys værktøjer, og fandt DC vil gå ned, når oversætte en større design. Så jeg vendte mig til Redhat Advanced Server 2,1, og det virker ok nu. Så kan du træffe et valg. :)

Hej, er dette emne blevet diskuteret mange gange. EDA Virksomheden hævder, at de støtter RH7.3. Men RH7.3 er for gammel til mest avancerede hardware såsom 64bits platform. Mange mennesker bruger Fedora 2 nu. Også du kan prøve Fedora 3. Men de er nødt til at overvinde mange små problemer.

Foe EDA værktøjer, Manderake 9,2 synes at være godt valg!

For nogle nye version af EDA-værktøjer, er RHEL 3,0 udmærket.

Hej Meddelelse til alle medlemmer, vil jeg foreslå dig til følgende kommentar. Kompatibiliteten og støtte til CAD-værktøjer på Linuxc er for det meste afhænger af kernen i stedet sælger version eller navn Kig på dette Kernel: 2.4.x Redhat: Redhat 7.2/7.3 Mandrake

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back