som Redhat er godt for EDA:

[Quote = marsgod] Jeg har installeret Redhat Advanced Server 3,0 og den seneste $ yopsys værktøjer, og fandt DC vil gå ned, når oversætte en større design. Så jeg vendte mig til Redhat Advanced Server 2,1, og det virker ok nu. Så kan du træffe et valg. :) [/Quote] Dybest set, AS2.1 er i overensstemmelse med RH7.3. Men jeg surfet en masse på nettet, og finde noget sted at få det. Er der nogen kender et sted at få fat i det? Plz fortæl mig ikke fra "RedHat hjemmeside", for jeg ikke kan få adgang der. Mange tak.

RHEL 4,0 arbejder med IC 5.141USR1A uden problemer. Testen er i gang ...

> Men u kan få en gratis version af det ved navn whitebox Enterprise Linux 3,0 (dette er udviklet fra kilden til RHEL3.0). én ting er RHEL3.0 er ikke gratis. Jeg bruger det for helt noget, fandt ikke noget galt med det. Udgifterne til RHEL er ligegyldig i forhold til en 1-års abonnement til * ALT * EDA-værktøj (VCS, Modelsim, NCsim, etc.) Den primære motivation for at bruge en 'gratis' version er for ingeniører at være i stand til at installere det på deres egen pc, der giver dem mulighed for at køre deres skrivebord i stedet for at logge ind i en delt server maskine. Og WBEL kører ikke alt uden problemer - (. Men virke fint under den ægte RHEL 3,0) nogle værktøjer er upålidelige under WBEL 3,0 [Men WBEL 3,0 Respin 2 fixes noget af dette.] Mindst det var min erfaring med en Athlon / 64 (x86_64) installation. Hvis det overhovedet er muligt, er det bedst at bruge 'officielt understøttet "O / S for EDA-software spørgsmål - det skærer ned på ikke-produktive fejlfinding spørgsmål.

men ud over opdateringen af ​​hardware, jeg ikke tror redhat8.0 kan installeres på ny hardware enhed som sata og ny processor, er det ensbetydende med at EL er det eneste valg?

LDV 5,0 Debussy 5,2 DC 2003,06 var ikke noget problem på RedHat 8,0 [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 16 minutter: [/color] [/size] For nogle nye version af EDA-værktøjer, er RHEL 3,0 udmærket.

Mit spørgsmål her kan lyde fjollet ... Jeg har lige hentet den ISO af Ørum Linux 3. Jeg agter at installere det på AMD64 skrivebordet. Er det muligt for IC5 eller IC5033 at køre i 64bit Linux-miljø?

Ja, jeg kan løbe IC5033 og IC5141 om AMD64 + RedHat enterprisr AS3 update5.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back