som Redhat er godt for EDA:

7,3 er bedre, men du bør løse nogle hardware incompatable problem som det ikke støtter nogle nye skærmkort.

Hvad med Fedora Core 3, betyder det suitble for de fleste eda værktøjer?

NO. FC3 ia base på 2,6 versionen af ​​kernen. Det er ikke en god OS til EDAtools.

Du kan prøve CentOS, en gratis genopbygning version af RHEL3.

rød hat 7,3 er bedst, har vi installeret m @ GMA i denne version.

hi aormon har u prøvet at installere magma på Fedora Core 2 ....

Hvad gør du guyzz gøre for at opgradere en RH7.3 nu, at RH ikke understøtter det længere. Jeg har de RH3 installere diske, men hvor får jeg patches fra, for at i det mindste lappe det op til hvor RH .. forlod det ... / Bingo

Jeg bruger rh7.3 at installere ic5033.it fungerede meget fint.

alle EDA værktøjer køre fint på Enterprise-udgaver .. RHEL 3 er god .. Jeg fik dette med min bærbare computer .. RHEL 4 er også ud .. det kan koste u nogle bukke .. bu i aud sige sin altid bedre .. med hilsen,

Jeg bruger rh 8,0 hvorpå jeg køre kadence ic, Synopsys og andre tools.rh 8,0 er et godt alternativ for alle dem, der har ny hardware.

7,3 eller 8,0. Jeg har forsøgt at bruge 9,0 men næsten intet fungerer i 9,0 som følge af en anden stor revision for glibc og GCC selvfølgelig. Synopsys planlægger at støtte RH EL2 og 3 indtil 2007. indtil da ... the_penetrator ©

baseline linux for EDA-værktøjer er RHEL 3,0. men u kan få en gratis version af det ved navn whitebox Enterprise Linux 3,0 (dette er udviklet fra kilden til RHEL3.0). én ting er RHEL3.0 er ikke gratis. Jeg bruger det for helt noget, fandt ikke noget galt med det. som for glibc og GCC problem med RH9. Indtil videre har jeg kun encoutner at med VCS, gør resten af ​​Synopsys og kadence værktøjer ikke har sådan et problem at løse dette problem ved hjælp af VCS7.1 og derover, skal du tilføje filen / etc / redhat-release med indholdet Red Hat Enteprise Linux. S release 3 For whitebox linux, ovenstående gælder også.

Hvis EDA værktøjer i min Linux PC er IC5033, Hsim, Hspice, LDV, Debussy og Sandwork. og min RH7.3 kerne er 2.4.18-3. Skal jeg opgradere kernen til version-2.4.28? Desuden Er der nogen fordel at opgradere X-vinduet fra version-4.2 til version-4.4? Skal jeg opgradere X-vinduet? Tak for enhver kommentar og forslag på forhånd:)

Hej, gutter, Så vidt jeg ved, jeg tror ikke rh 7,3 8,0 ville støtte harddisk med SATA bus, som har været brugt til mange former for dell desktop. Men rhel3 og FC3 understøtter dette. FC2 vil vise smartd fejlmeddelelse, når opstart processen. rhel3 kommer ud ingen problemer og fejl. Husk indstille miljø LD_ASSUME_KERNEL til 2.4.1 held og lykke! Daniel

mandrake 9,2 kan støtte næsten alle eda værktøjer, men jeg har ikke nogen idé om RH 7.3.I prøvede magma på FC2, men matle mislykkedes ellers FC-2 er en god mulighed for kadence værktøjer

[Quote = Nanako] baseline linux for EDA-værktøjer er RHEL 3,0. men u kan få en gratis version af det ved navn whitebox Enterprise Linux 3,0 (dette er udviklet fra kilden til RHEL3.0). én ting er RHEL3.0 er ikke gratis. Jeg bruger det for helt noget, fandt ikke noget galt med det. som for glibc og GCC problem med RH9. Indtil videre har jeg kun encoutner at med VCS, gør resten af ​​Synopsys og kadence værktøjer ikke har sådan et problem at løse dette problem ved hjælp af VCS7.1 og derover, skal du tilføje filen / etc / redhat-release med indholdet Red Hat Enteprise Linux. S release 3 For whitebox linux, ovenstående også gælde. [/quote] Jeg har været kigge på Ørum, men der seemd at være en mere populær (og mere up to date) RHEL 3,0 baseret bygge kaldt CentOS fra www.centos.org Har nogen prøvet at ud? / Bingo

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back