telefonnummer.

alvaro99 skrev:Og det er mærkeligt, fordi på hjemmesiden:

https: / / www.12voip.com/en/calling-rates.html

i form af guld går minutter brutto (INC) per celle 9 gr.!Spasmer, så meget kan forstå ...
at vores priser er afhængige af dette så vidt som top-up?
 
Jeg bruger den polsk operatør VoIP: http://www.siect2.pl/
Du kan læse sproget og har ingen problemer ...:)
 
Det var bedre HAPPYCALL.Og billigere til fastnet-og celle-og også på polsk;)
 
Har lavere satser og HAPPYCALL plus telefonnummer gratis, og der er til at betale 1,22 zł per måned.
 
Jeg har IPFON.Jeg kan ikke huske hvor, formentlig allerede i 2 år.Ambulatorium på 9 g / min, gør cellerne ikke engang ved, du kan finde prisliste i necie.Der er ingen fremme, mirakler, kroge, osv. kan man vælge et nummer i den polske Zonenummereringen.Gateway arbejde uden at klage, skal du ringe kvalitet, efter min mening godt.Hjælp dem til gode, hurtigt afskrive mails.
Med venlig hilsen
 
Med venlig Asker og læsere.

"Plaget" om det 2 år og på forskellige måder i. ..Indledende bemærkning:

Har et fastnetnummer, ikke nødvendigvis har noget at gøre med prisen for udgående opkald, betinget af køb passende udstyr.

Køb en god mål (personligt vil jeg anbefale Fritz - ATA 1020, og selv i klienttilstand Fona LAN eller vigor, men ikke pap2 ...) gør det muligt at sætte et mål på 10 operatører voipowych.
NB.: De er 2 x RJ11 - fra minicentralki funktion, og indstillingerne er strålende (for eksempel, er et kamera, der reagerer på a, b, c, og det andet tal på x, y, som standard, men samtaler med begge telefoner kan udføres af samme operatør).

***********

VoIP fastnetnumre brugte jeg 3 stykker (i princippet gratis) - alle i netværket darmowerozmowy.pl men efter deres overtagelse af Web freeconet.pl en måned nu koster 1,22 zł.
Imidlertid opretholder sådanne numre overføres fra TP.sa sidste var efter 5zł.

***********Som for betamaxów.Jeg brugte omkring 10 forskellige numre VoIP Betamax kloner i. ..

- De ringer kun på skrivebordet (som vil falde inden for den grænse 300min/tydzień) - det er faktisk OK VoIPdiscount
- De ringer j / w og celler i PL - nonoh.net
(i komórki i stacjonarne w PL i FR)

Personligt bruger jeg betamaxów: voipcheap.com (celle til Frankrig), voipdiscount.com (fuld tid i PL), men foretrækker nonoh.net
(og celle-og fastnettelefoner i EN og FR)

Jeg ved ikke, hvordan det er nu, men indtil for nylig en acontobetaling (uden formidling forhandler) gav nonohu 120 dage fri (dog minimum depositum på 10 € netto).

Betaling Speedline af websteder, i modsætning til nogle udtalelser, er gratis - naturligvis ikke overføre:)
(selv indtil for nylig kun ekarta [gennemsigtig] for at tillade betaling for gratis)

Så hvis du ønsker nogle kalder en celle - så pengene er i vid udstrækning brugt inden udgangen af gyldigheden af denne konto, anbefaler jeg NONOH.NET

Men, hvis forbruget på 5 euro per celle er for meget - jeg vil anbefale - og andre - VoIPdiscount.

Som for 12voip.
Jeg var interesseret i (den billigste af de celler, FR).
12voip der er ingen mulighed for (endnu?) Brug mål - kun anvendelse på den pc eller telefon-til-telefon (et resumé af de opkald til numre på internettet 2)In summary:GATE:
- Fritz (afhængigt af, hvor levering af internettet - er endda Fritze med lydhør kunden WiFi!)
- Eller vigor

Betamax:
- Nonoh.net - hvis forhandlingerne om en celle ville være "meget"
- Voipdiscount.com hvis du har brug for at ringe hovedsagelig i stationære

Stationære NUMMER:
- Freeconet.pl
- Eller easycall.pl

********

Hvad angår opsætning VoIP i Fritzach - det er ikke svært, selvom nogle af dem er menuen til ED.Der er også "ubestikkelig" - sidste 2 stk ødelagt udledning.
 
Hvis du vil købe, installere og glemme det eller IPFON Department Stores.
Det første giver gratis nummer, giver et andet jeg ved ikke præcis, men jeg ved, at kvaliteten af opkaldet er på dem på et godt niveau.
Hvis du ønsker at spille en lidt mere præcist anbefaler Betamax VoIPdiscount - 5 timer om ugen på stationære gratis i 4 måneder fremme € 5.
Jeg bruger denne antallet af tlenofonu og herlighed, men cellerne i Betamax vil ikke anbefale på grund af den præstation.
 
Med hensyn til kvalitet med antallet af mobiltelefon-samtaler.

Tidligere faktisk havde tendens til at problemer med kvaliteten af samtalen på en celle - og nogle gange kunne ikke engang forstå den, der ringer.

Dog i nogen tid (år?) Call kvalitet med GSM er god - ikke kan skelnes fra en fastnet.

*****

Et par ord om de mål, hvorfor - efter min mening - ikke køber PAP2?

Nu i din VoIP Gateway PAP / havne i apparatet er autonome.
Erstatte 2 for VoIP gateway (f.eks ingen stationære Betamax) interviews vil blive gennemført kameraer:
- 1 port / telefon for udgående opkald,
- 2 port / telefon til indkommende
 
Bare at gøre min ældste mail på da.edaboard.com , som synes at være en vidunderlig forum!
 
Du kmetonmerer med bruk av din Twitter konto. (  /  ) Du kmetonmerer med bruk av din Facebook konto. (  /  ) Kobler til %s  Send meg e-post hvis det kommer oppff8lgende kommentarer.jQuery(document).ready(function(){HighlanderComments.comment_registration = '0';HighlanderComments.userIsLoggedIn = false;});Velkommen til liloutenfilter.com!Et sammensurium av store og sme5 tanker om livets mange sider fra en ung kvinne midt i den kaotiske Tigerstaden. Blogger som oftest om mitt eget liv, trening og kosthold, litt mote og livsstil og ramler innom andre tilfeldige tema fra tid til annen.Vil du gjf8re meg glad me5 du gjerne legge igjen en kommentar eller du kan sende meg en e-post til kjiplilo (at) gmail (dot) com.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top