89s52 program ved hjælp af seriel port

Sunrom er ophørt med at snatsz programmør, men jeg har fundet ud af det skematiske af programmøren. Det er udgivet under et nyt navn - AT89SXX in-circuit programmør. Få de forprogrammerede firmware chip til AT89SXX In-kredsløb programmør fra sunrom. Chippen er tilgængelig for Rs.250 (hvis i Indien) eller 8,33 dollar (hvis i USA eller ethvert andet land)

Hej mine venner:) Nogen kan programmeringen AT89S8253 ?!?!? Hvis ja, hvad er skematisk og softwaren ?!»?!? Jeg er meget, meget interesseret i dette. Tak's til alle:) og stærk angår [[]]

Jeg har bygget den Atmel ISP kabel, men det synes didn.t arbejde. nogen vide hvorfor?

Fellows, jeg samlet den skematiske nedenfor, og det virker meget godt men du skal tage omkring det kabel du skal bruge. Jeg brugte en printer kabel og kun for min bestyrelse side jeg var nødt til at lodde skjoldet og gnd sammen. Mit kabel har mere end en meter og virker fint. Trods Jeg brugte Protel til at designe den skematiske jeg brugte en standard bord for at samle det.

[Quote = DJ_] Fellows, jeg samlet den skematiske nedenfor, og det virker meget godt men du skal tage omkring det kabel du skal bruge. Jeg brugte en printer kabel og kun for min bestyrelse side jeg var nødt til at lodde skjoldet og gnd sammen. Mit kabel har mere end en meter og virker fint. Trods Jeg brugte P * Otel at designe den skematiske jeg brugte en standard bord for at samle det. [/Quote] Hvad er værdien af modstandsbevægelsen?!? Og hvad er software til at programmere?!? Tak's

Hej Alle ... Jeg tror, RS232 baseret isp er bedre end LL-port baseret isp. Nogen kender sunrom 1001-3470 ISP ?????

hej alle mine engelsk er meget dårlig jeg har en stk200 whithout buffer. det arbejde godt for AVR, men kan ikke program 89s51. når jeg forsøger 89S51 det afkast 0x95 for at programmering kommando (se faktablad), men dont dont tilbagevenden underskrift og intet andet. er dette problem for buffer ic.

[Quote = mostafahk] Hej alle Mit engelsk er meget dårlig jeg har en stk200 whithout buffer. det arbejde godt for AVR, men kan ikke program 89s51. når jeg forsøger 89S51 det afkast 0x95 for at programmering kommando (se faktablad), men dont dont tilbagevenden underskrift og intet andet. er dette problem for buffer ic. [/quote] 89s51 har inverteret nulstillet. Regards Nandhu

thnaks men jeg tilføje 10UF, buffer chip, mange kredsløb og .... men det dont virker. maby alle mine chips (10 jeton) er harted. men de accepterer "aktivere programmering" comman ved tilbagevenden 0x95 (se datablad). I dont know. Jeg bult mange projekter og nu og lidt programmør kredsløb ... : D

Hej, Jeg har også prøvet for at89sxx programmer.I spildt 2-3 uger for dette, og Noo result.Then jeg lige ændret 4MHz krystal til 12Mhz, og til min overraskelse bestyrelsen fungerede godt ... jeg brugte Azimghan, s isp kabel uden buffring. (jeg allerede spildt 4 buffer ICS for dette). Men uden bufferkapacitet min programmør arbejder well.My kabellængde er ca 25cm.I ddnt prøve længere kabel længde .. Prøv .. Regards Sajeev

hej der, kan nogen anbefale mig nogle eksempel på mål bestyrelsen for AT89ISP programmør kabel? Jeg har kabel og AT89ISP software klar fra Atmel, men problemet er målet bestyrelsen, kan nogen anbefale mig links til målet bestyrelsen for dette kabel? tak.

Du kan gøre dette projekt bruge printeren havnen i dig pc direkte. Der er så meget kredsløb på hjemmesiden!

I nogle skemaer for AVR Parallel ISP programmør. en 100k pull-up modstand er tilsluttet Miso eller SCK ben, er det nødvendigt at placere dem i kredsen?

Er der nogen der er bygget eller har projekt for USB-baseret 89S programmør med ISP støtte? .. Enhver link er også velkommen. Tak meget.

Jeg bruger denne [url = http://www.protosmart.co.uk] 89S51 USB programmør [/url]. Den er billig og virker ... Regards

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back