89s52 program ved hjælp af seriel port

Her er den erhvervsaktive link: h ** p: / / www.atmel.ru/Software/files/isp_c_v5.pdf

Kære, Dette APPNOTE er kun for AT89S serie Fra ATMEL: doc3310: AT89ISP Programmør Kabel Held og lykke!

[Quote = wakaka] www.amwaw.edu.pl/ ~ adybkows / ELKA / ispprog.html for denne programmør, kan softwaren køres på WinXP? For at89s51, som 52,53, xtal skal leveres? 4MHz? 12MhZ? 20MHz? plz svar, tankx [/quote] Kære, det virker i WinXP. Du kan vælge enhver Crystal Frequency.Program har et felt, som du kan skrive din krystal frekvens. Held og lykke!

icic, tak for svaret .... [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 10 minutter: [/color] [/size] is ..... en ny anmodning, kan nogen vise mig den adapter kredsløb for AT89s51, 52, 53 ved hjælp af denne programmør? www.amwaw.edu.pl/ ~ adybkows / ELKA / ispprog.html theres noget jeg ikke tat sikker, thanx .... [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1 timer 23 minutter: [/color] [/size]
 img] fra dette kredsløb, bare tilslutte udgangen fra JP2 til at89s52

fra dette kredsløb, bare tilslutte udgangen fra JP2 til at89s52? behøver v nødt til at tilføje noget passive komponenter (som modstande og kondensatorer) i mellem JP2 og microC? Har v nødt til at gennemføre pull-up modstand til at nulstille pin? (Men nulstilling for at89s er enable-høj) Hvornår skal v brug for at invertere nulstille? under programmering AVR eller AT9s?
Nej pullup, ingen seriel modstande kræves som pr min retssag resultat. J2: - AT89S52 RESET (pin 6 i J2 header) - RST (pin 9 af MCU) Mosi (pin 5 i J2 header) - P1.5 (pin 6 i MCU) Miso (pin 4 i J2) - P1.6 ( pin 7 af MCU), SCK (pin 3 i J2) - P1.7 (pin 8 i MCU) VDD, GND, ingen grund til at forklare. ISP programmør er at tage magten fra hovedbestyrelsen. Jeg tror reset signalet er blevet taget hånd om af softwaren. John

oh yeah, thankx igen ..... vil prøve det ud, når jeg fik den 74lvc244, dunno er tilgængelig eller ikke ... [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1 timer 55 minutter: [/color] [/size] Eller kan jeg erstatte 74lvc244 til 74hc244? foretrækker dip pakke, let at lodde ...... er det muligt?

Eller kan jeg erstatte 74lvc244 til 74hc244? foretrækker dip pakke, let at lodde ...... er det muligt?
Jeg var ved hjælp af netop 74hc244, og det virkede. John

åh ja, så kan jeg skifte til 74hc244 i stedet for overflademonterede .... thanx mand

efter at have downloadet programmet, skal du v nødt til at at sætte en pull-down modstand på reset pin da det er aktivt højt? eller bare sætte en knap i forbindelse med reset pin og VDD?

efter at have downloadet programmet, skal du v nødt til at at sætte en pull-down modstand på reset pin da det er aktivt højt? eller bare sætte en knap i forbindelse med reset pin og VDD?
Kan bruge et simpelt RST RC kredsløb som vedlagt. Vi har at for en dokumenteret udvikling board for 89S52. For fuld skematisk, henvises til vedhæftede pdf-dokument. Dette RESET kredsløb er meget almindeligt. Jeg testede dette board med en DIY programmør som er givet ved www.amwaw.edu.pl/ ~ adybkows / ELKA / ispprog.html , og den kombination fungerer okay. RESET stater kan slås til / fra via RESET knappen på software. John Leung

Programmøren software synes cant opdage AT89s51 ...... kan nogen hjælpe mig på debugging i bestyrelsen? Wats max længde for dl kablet? behøver jeg at konfigurere noget? plz hjælp, thankx

Hej Hynix: DI bygget kredsløbet, og det virkede meget godt. Thanx ΩΩΩΩ: P ΩΩΩΩ
Hej @ alle, har jeg bygget banen også. Men desværre hjemmesiden er nede, og jeg kan ikke downloade internetudbyderen Programmer software: cry: Kan nogen sende mig den software (jeg tænker 163 KB)?!? Så send en mail til matthias5@t-online.de Tak!!

Henvise til et kredsløb på http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=112989&highlight=at89s8253 . Det er en arbejdsgruppe en! Men jeg prøvede at kredsløbet med de oprindelige Atmel ISP software, Adam Dybkowski program (behov brugerdefineret pinout def), og en kinesisk ISP downloadet software (behov brugerdefineret pinout DEF) om 4 pc'er (3x WinXP, 1x Win2000). Nogle af de pc'er kører uden problemer for alle tre software, nogle af de pc'er, kun arbejde med de kinesiske ISP downloadet en eller anden måde. Skift parallelport tilstand under BIOS til Standard eller EPP mode på problemet, og prøve forskellige software-pakke som regel løse problemet. John

kan nogen give mig skematisk af AT89s51's programmør bruger 74HC244

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back