G
gild
Guest
Her er den erhvervsaktive link: h ** p: / / www.atmel.ru/Software/files/isp_c_v5.pdf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej pullup, ingen seriel modstande kræves som pr min retssag resultat. J2: - AT89S52 RESET (pin 6 i J2 header) - RST (pin 9 af MCU) Mosi (pin 5 i J2 header) - P1.5 (pin 6 i MCU) Miso (pin 4 i J2) - P1.6 ( pin 7 af MCU), SCK (pin 3 i J2) - P1.7 (pin 8 i MCU) VDD, GND, ingen grund til at forklare. ISP programmør er at tage magten fra hovedbestyrelsen. Jeg tror reset signalet er blevet taget hånd om af softwaren. Johnfra dette kredsløb, bare tilslutte udgangen fra JP2 til at89s52? behøver v nødt til at tilføje noget passive komponenter (som modstande og kondensatorer) i mellem JP2 og microC? Har v nødt til at gennemføre pull-up modstand til at nulstille pin? (Men nulstilling for at89s er enable-høj) Hvornår skal v brug for at invertere nulstille? under programmering AVR eller AT9s?
Jeg var ved hjælp af netop 74hc244, og det virkede. JohnEller kan jeg erstatte 74lvc244 til 74hc244? foretrækker dip pakke, let at lodde ...... er det muligt?
Kan bruge et simpelt RST RC kredsløb som vedlagt. Vi har at for en dokumenteret udvikling board for 89S52. For fuld skematisk, henvises til vedhæftede pdf-dokument. Dette RESET kredsløb er meget almindeligt. Jeg testede dette board med en DIY programmør som er givet ved www.amwaw.edu.pl/ ~ adybkows / ELKA / ispprog.html , og den kombination fungerer okay. RESET stater kan slås til / fra via RESET knappen på software. John Leungefter at have downloadet programmet, skal du v nødt til at at sætte en pull-down modstand på reset pin da det er aktivt højt? eller bare sætte en knap i forbindelse med reset pin og VDD?
Hej @ alle, har jeg bygget banen også. Men desværre hjemmesiden er nede, og jeg kan ikke downloade internetudbyderen Programmer software: cry: Kan nogen sende mig den software (jeg tænker 163 KB)?!? Så send en mail til matthias5@t-online.de Tak!!Hej Hynix: DI bygget kredsløbet, og det virkede meget godt. Thanx ΩΩΩΩ: P ΩΩΩΩ