Den bedste RF design bog?

Er der nogen vide hvor man kan finde den e-bog af Thomas Lees bog? Tak!

Har du prøvet vores Ebook forum, det har en god række gode bøger om RF Design. Min favorit er RF Design Handbook. Dens tilgængelige på forum.

Hej Jeg kan anbefale Gozalez bog, det forklare den grundlæggende mikrobølge teori, ellers er det strengt forstærker design. Så for en grundlæggende mikrobølgeovn bog, er den ikke egnet. Men hvis forstærker design er ønsket, er det den bedste bog rundt.

Thomas Lees, men 2. udgave, har han forbedret CMOS eksempler. Den første er kun godt for begyndere!

"RF Teori og Design Demystified" er en meget god bog, nyd det!

Jeg tror, ​​der er utallige gode bøger om RF DESIGN. DEN BEDSTE MÅDE at være god til RF design er ikke om, hvad RF bog, du læser, MEN PÅ JOB trainning.

Jeg tror, ​​at der er så mange gode bøger om rf. men nøglen er praksis

Jeg er enig med dig. Så nogen har praktiseret at gøre rf TRX / AN kunne rådgive os eller give nogle arbejdsgrupper kredsløb?

Jeg tror [color = orange] Design af CMOS Radio-Frequency Integrated Circuits af Thomas H. Lee [/color] 1st Editon er godt for begyndere jeg har mistet det, så hvis nogen kender et link til det behage pm mig

hej, jeg foreslår, at du bogen hedder "RF Design" med "Bowick". denne bog forklarer Rf design meget enkelt.

easytarget skrev: bo væk fra LEE'S BOG! kan u fortælle os, hvad rf eller mw bøger er bedst i ur udtalelse? Tak en masse
Jeg tror ikke Lees bog bør anvendes som en RF bog, det er bare waaay for abstrakt i området, med ikke nok matematik. Det er for det meste en analog CMOS IC design bog, som er god, hvis dette er hvad du leder efter. Jeg kender Microwave Transistor Forstærker Analyse og Design by Gonzalez er meget god. Jeg brugte dem begge.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back