Jeg tror "Radio Fequency integrerede kredsløb" af John Rogers og Calvin Plett er en meget god bog som en start. Det er simpelt, og jeg tror, det introducerer de fleste af de grundlæggende begreber på en nem måde.
selvfølgelig er der en masse god bog om RF design .. men hvilken en er god til begyndere eller som man er god for højere knowleg er, hvad vi skal snakke om. Præcis valg fører os til vores mål hurtigere: P [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 31 minutter: [/color] [/size] hej hvor kan jeg finde Gonzales bog? Jeg har læst 10. kapitel af denne bog (ca. MW forstærker design), og det er det bedste ved mw forstærker, som jeg har læst
Udformningen af CMOS radio-fequency integrerede kredsløb. Thomas H. Lee RF mikroelektronik. Behzad Razavi Radiofrekvens integreret kredsløb design. John Rogers og Calvin Plett RF / Microwave kredsløb design for trådløse applikationer. Ulrich L.Rohde
[Quote = kenalrf] Praktisk RF Circuit Design for Modern Wireless Systems: Vol.. II - Aktive kredsløb og systemer fra Rowan Gilmore er god bog [/quote] Hej, hvordan kan jeg få denne bog? Tak!
Design af CMOS Radio-Frequency Integrated Circuits af Thomas H. Lee Book fortælle om historien om RF design, som mangler i det meste af bøger og har nogle fælles tommelfinger regler.
RF mikroelektronik Af Behzad Razavi RF Circuit Design by Christopher Bowick Foundations for Microwave Engineering af Collin Egan Microwave.Engineering ved Pozar
Avancerede Engineering Electromagnetics , CA Balanis, J. Wiley and Sons, 1989. Classical Electrodynamics , JD Jackson, J. Wiley and Sons, 2. udgave, 1975. elektromagnetisk bølge Thoery , Jin Au Kong, J. Wiley and Sons, 2. udgave, 1990. Pozar, D., Microwave Engineering , 2. udgave, John Wiley & Sons, 1998 Sigfrid Yngvesson, Microwave Semiconductor Devices Solid-State Microwave Power Oscillator Design [/ b ], Eric Holzman, Artech House (1992) Vendelin, Pavio, Rohde, Microwave Circuit Design ved lineær og ulineær Techniques , J. Wiley & Sons, 1990 4. Reinhold Ludwig, RF Circuit Design Theory and Applications , Prentice-Hall Inc. 2000 Antenne Teori: Analyse og Design , CA Balanis, J. Wiley and Sons, 2.. ed. 1997. Mobile Antenna Systems Handbook , K.Fujimoto og JR James, Artech House Inc. 1994.
Behzad Razavi bog RF microeletronics .... en anden stor bog Thomas mindre design af CMOS RF integrerede kredsløb ... men det er nyttigt, hvis du har nogle tidligere baggrund .....
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.